Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er duppene hos dere? Hvor lang er våkentiden og hvor lang er duppene? Hvordan sovner de små inn?

Videoannonse
Annonse
Gjest peacock
Skrevet

Her varierer duppene fortsatt i lengde... Våkentiden er et sted mellom 2 og 3 timer, og så kan han sove alt fra 30 min til flere timer... Som regel ca en time. Sover han korte tid om gangen får han 3-4 dupper i løpet av dagen. Slår han plutselig til med 3 timer på formiddagen får han bare to. Som regel ligger vi på 3 dupper i løpet av dagen og en natt på 11-12 timer

Skrevet

Gutten vår er 6,5 mndr og har akkurat begynt å få et fast mønster på dagsovinga.

Våkner ca 05.15

Sover 1.gang: ca 8 - 09.30/10.00

Sover 2.gang: ca 12 - 13.30

Sover 3.gang: ca 15 - 15.30

Legger seg for natta ca 18.30 (ofte litt før).

Han sover ca 4 timer tilsammen i løpet av dagen. Sover ute i vogn, legger han i vogna og han sovner selv.

Om han våkner for tidlig på blund 1 og 2 vugger jeg vogna litt.

Han har våkenperioder på 2-3 timer, men blir ofte litt sutrete før det har gått 2 timer. Har funnet ut at han "må" være våken minst 2 timer, legger jeg han for tidlig sover han kun korte dagblunder.

Skrevet

her har vi kommet inn i en veldig grei rytme,står opp 07-0730,legger seg igjen 0900(bare legger henne i senga med smokken så sovner hun med en gang) sover ca 1t, legger seg igjen 1230,da sover hun som regel 1,5 t og siste duppen tar hun fra 1630 til 1730 :) så er det natta ca 19-1930,sover uten oppvåkning til dagen etter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...