Gå til innhold

Tror tr kommer nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kjennes det ut som tr kommer med stormskritt. Dette kan man bli gal av kjenner jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

krysse fingre for at d ikke er TR så venter på seg... någen av dokk mars rugere må få positiv test nå snart :) heie på dokk :)

Skrevet

Krysser fingrene for deg :)

Skrevet

Samme her. Har hatt økende ryggsmerter de siste dagene, og det pleier ikke å være et spesielt godt tegn. Er også på rd 12 i dag, og 14 dager etter eggløsning, og ved de siste 3 forsøkene har mensen kommet på denne dagen. Foreløpig ingen tegn til den, men det er fryktelig vanskelig å tro at den ikke kommer ig at jeg har blitt gravid. Men fortsetter å håpe selvfølgelig!!!!

Skrevet

Eg og har skikkelig mensen følelse, men eg er bare pa rugedag 7, litt tidli at den ska komme da.....har ikke dagen idag kjenner eg... :(

Skrevet

Jeg har hatt mensenmurringer fra rugedag 2 og av og på frem til nå. Er på rg 10 og er drita nervøs for testen. Måtte det være min og deres tur nå :)

Skrevet

Krysser fingrene for dere alle sammen! Bort med tanta, inn med barna ;)

Heia heia heia!

Skrevet

Vil bare si at jeg heier masse på dere :D

Mensmurringer trenger absolutt ikke å være negativt, de gangene jeg har testet positivt har jeg hatt mensmurringer fra ca 1 uke før IKM :D

Krysser alt jeg har :D

Skrevet

Jeg er ikke redd for mensmurringene - det er ryggsmertene jeg ikke liker. Det pleier å være et dårlig tegn.

Så langt i dag har tanta heldigvis ikke vist seg. Om en time har jeg tenkt å gå og legge meg rett og slett for å forhindre at jeg blir smågal :)

Lykke til alle sammen, og takk for kryssede fingre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...