Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er på samme sted som deg. Negativ test i februar og (første) fryseforsøk nå i april. Venter mensen i midten av måneden, så da blir det vel innsett i månedskiftet april/mai.

Har stort sett holdt meg unna disse sidene siden forrige forsøk, prøver å tenke på andre ting slik at ikke alt handler om ivf-prosessen. Men nå er det jo bare noen uker til neste gang, så da klarer jeg ikke la være...

Jag hade också negativ ferskförsök i februari och är satt upp med frysförsök i april/maj. Men eftersom jag har ett väldigt lavt amh värde så vågade vi inte vänta ända till april/maj (hade dessutom bara 1 egg på frys och det är ju inte säkert att det överlever upptiningen). Så nu skall vi ta ett privat ivf försök i väntan på frysförsök så jag är igång med spray och startar på spröyter 27/3, uttak någon gång runt påsk. Om detta försök blir negativt så går vi direkt på frysförsök. Jag har likt er andra hållit en lav profil efter ivf försöket i februari men nu när det närmar sig så är man tillbaka här igen! :-).

@AinaAina, trist att läsa att du åxå fick negativt test i februari, det var ju bara någon vecka emellan oss....hade tron på att du skulle lyckas. Men men....vi får hoppas att nästa gång blir mer lyckosamt istället.

Jeg hadde avbrutt forsøk i februar og skal etter planen være i gang rundt 20.april med kort regime XD

Ble overstimulert forrige gang etter tre uker på Synarela (tre spray daglig) og 7 dager på Puregon 125IE, så håper et kort regime på Gonal-F passer meg bedre og at det klaffer for oss denne gang :)

April blir vår måned! Lykke til alle sammen :)

Annonse

Håper jeg hører til her. Jeg skal på UL 10. april etter å ha gått på Synarela siden 3. mars (går så lenge fordi jeg har endometriose). Så håper jeg at jeg får begynne på sprøyter den 11. april og kommer i gang med uttak og innsett siste uken i april. Kan jo hende at det går over i mai men.

Dette er første gangen min, og jeg er vel på det som heter langt regime?

Jeg får vel vite noen datoer når jeg er på UL kanskje, så da ser jeg jo om jeg hører til her eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...