Gå til innhold

VÅKNE KL 5 OM MORRA....HERLIG ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i dpo land får jeg lange å gode dager....våkner ved 5 tiden om morran.har seff vondt graviditetstegn over hele kroppen...Utrolig hvor mange innbillte tegn man har.Jeg har en tendens til å være overfølsom mellom el til ikm.Jaja er dette som er sjarmen med å være prøver :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt barn nummer tre har holdt meg våken siden klokken 5, og har endelig sovnet litt igjen... Det er vel sjarmen ved å være mamma det da? :)

På tide å vekke to andre og gjøre klar for barnehage...

Trøtt klem etter en laaang natt,

Håper ditt ønske går i oppfyllelse!

ønsker deg søvnløse netter, gulp, bleier, evig bekymring og ubeskrivelig lykke :)

Skrevet

Ja egentlig ganske merkelig at man er så ivrig på søvnløse netter,gulp,bleier skriking osv..hehe Mange i min situasjon med 2 store barn på 13 og 15 år ville være overlykkelig for å være ferdig med babyperioden,mens jeg vil starte på nytt og gjerne ha 2 barn til...er noe med klokka som tikker :)

Skrevet

Ja egentlig ganske merkelig at man er så ivrig på søvnløse netter,gulp,bleier skriking osv..hehe Mange i min situasjon med 2 store barn på 13 og 15 år ville være overlykkelig for å være ferdig med babyperioden,mens jeg vil starte på nytt og gjerne ha 2 barn til...er noe med klokka som tikker :)

Den søvnløse trebarnsmamma'n igjen her :) Er du født i 74? I så fall er vi nesten like gamle! Jeg begynte sent, så de to eldste er 5 og 3... og altså 5 mnd på bonusen min. Hva tenker du om 4 barn egentlig? Jeg har så vondt for å sende fra meg alt det små tøyet nå. Har egentlig veldig lyst på nr 4. Men er veldig bekymret for hva familie etc. vil si... De syntes det var mer enn nok med to, og flere i nær familie sa rett ut at vi burde ha stanset etter to! Litt vondt... skal jeg høre på omgivelsene, eller skal vi få de barna vi har lyst på... Klarer ikke bestemme meg!!!

Skrevet

Jeg tenker det vil bli endel jobb med fire barn,men de 2 største er jo 13 og 15 år og de klarer seg jo mer el mindre selv pluss at de kan hjelpe til litt i blant.

Det er pga at de er så store at jeg gjerne vil ha 2.Ellers vill den minste bli omtrent som enebarn.:)

Skrevet

Den søvnløse trebarnsmamma'n igjen her :) Er du født i 74? I så fall er vi nesten like gamle! Jeg begynte sent, så de to eldste er 5 og 3... og altså 5 mnd på bonusen min. Hva tenker du om 4 barn egentlig? Jeg har så vondt for å sende fra meg alt det små tøyet nå. Har egentlig veldig lyst på nr 4. Men er veldig bekymret for hva familie etc. vil si... De syntes det var mer enn nok med to, og flere i nær familie sa rett ut at vi burde ha stanset etter to! Litt vondt... skal jeg høre på omgivelsene, eller skal vi få de barna vi har lyst på... Klarer ikke bestemme meg!!!

Er jo opp til deg og din kjære hvor mangen barn dere ønsker. Er jo dere som må ta dere av barna. Jeg syns at om dere ønsker dere flere, så går dere for det. Blir litt irritert på at noen kan gi sånne kommentarer. Det er kun opp til dere. Følg deres ønsker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...