Gå til innhold

Mulig få skyggestrek på tre tester etter hverandre?

Anbefalte innlegg

Fikk tester fra billigtester i dag og siden jeg ikke aner hvor jeg er i syklusen (ustabile sykluser) tok jeg en bare for å sjekke. Brukte ikke morgenurin men fikk opp en svak skyggestrek! Er en smule testoman så jeg har tatt to tester til i løpet av dagen, alle med nøyaktig samme resultat!

Så er spørsmålet, er det mulig å få tre skyggestreker på tre tester rett etterhverandre? Eller kan jeg kanskje begynne å håpe i det små at det er noe på gang?

Skal ta en ny test i morgen på morgenurinen, spent på hva den viser :)

Fortsetter under...

Annonse

Hmm :) Tok en til i dag tidlig med samme resultatet :) Tror jeg bare må vente noen dager å se om det tar seg opp :) Hvordan går det med dere cayenne ? :) Er så kjedelig at jeg ikke fikk følge ukene deres lengre :)

Har kjørt bildet gjennom photoshop, og kan tydelig se en strek på den nederste testen i alle fall. Men det er ikke tydelig om streken har rosafarge i seg, eller om den er en såkalt skyggestrek. Ikke annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet.

post-846720-0-95440500-1332419464_thumb.jpg

Hmm :) Tok en til i dag tidlig med samme resultatet :) Tror jeg bare må vente noen dager å se om det tar seg opp :) Hvordan går det med dere cayenne ? :) Er så kjedelig at jeg ikke fikk følge ukene deres lengre :)

Vel, håper jeg er gravid, da! ;) (Isåfall ikke mer enn max et par dager på vei) :P Ellers må du jo bli med i en uke selv om du ikke vet helt når du har ikm! Mange som ikke har peiling. Men satser på at du er gravid og at vi heller møtes på 1. trimester! :D

jeg hadde mange tester som så ut som skyggestreker. Det var med tester fra billigtester, så kjøpte jeg cb digital til slutt og den var klar i sin tale! :) Der lyste det gravid.

Jeg tviler sterkt på at et er skyggestreker du får gang etter gang, det er nok heller bare svakt positivt. Kjøp deg en CB og få slutt på å pine deg selv! :)

Lykke til - og gratulerer!

Jeg fikk også slike svake svake tester 3 dager på rad. veldig svak farge på streken. så er ikke sikker på om d er skyggestrek eller ekte strek. ikke testet på ei uke. Skal teste igjen enten i morgen eller tirsdag. aner ikke når ikm er eller om jeg har hatt el. er på dag 68. ikke unormalt for meg. Puppene er hovne og så ømme. ømme på en annen måte en rett før mens. støl i korsryggen. tappen har holdt seg høyt ett par uker nå. enda høyere de siste par dagene. kjenner den så vidt. og er lukket. begynt å kjenne kvalmen som kommer å går.

Håper vi er gravide begge to..

Vet ikke hva jeg skal tro jeg :( Tok en test til på fredagen, har vert borte på hyttetur hele helgen uten internett så fikk ikke delt :)

Skyggestrek på den også, ble litt dårlig bilde men...

På fredags ettermiddag begynte jeg å spotte, lørdagen kom det noe blod! Ikke som en vanelig mens, men nok til å måtte inn med en tamong!! Blødde litt smålig hele dagen, men i dag våknet jeg uten noe igjen :(

Så enten har jeg hatt en kjemisk eller så er kroppen helt ute å kjøre. Tenkte jeg skulle bestille flere tester også for sikkerhetsskyld. Orker ikke gå på apoteket flere ganger siden jeg kjenner de fleste som jobber der! Grrr, denne prøvinga kan jo ta knekken på en!

post-633169-0-00194700-1332702205_thumb.jpg

Vet ikke hva jeg skal tro jeg :( Tok en test til på fredagen, har vert borte på hyttetur hele helgen uten internett så fikk ikke delt :)

Skyggestrek på den også, ble litt dårlig bilde men...

På fredags ettermiddag begynte jeg å spotte, lørdagen kom det noe blod! Ikke som en vanelig mens, men nok til å måtte inn med en tamong!! Blødde litt smålig hele dagen, men i dag våknet jeg uten noe igjen :(

Så enten har jeg hatt en kjemisk eller så er kroppen helt ute å kjøre. Tenkte jeg skulle bestille flere tester også for sikkerhetsskyld. Orker ikke gå på apoteket flere ganger siden jeg kjenner de fleste som jobber der! Grrr, denne prøvinga kan jo ta knekken på en!

Mange kan ha småblødninger, selv om de er gravide - så det er absolutt håp ennå! Kjøp en CB digital med ukeindikator, og se hva den sier. Dersom den viser max 2-3 uker, kan du ta en test om ei ukes tid og se om du får 3+ - da indikterer det at HCGen i alle fall stiger normalt :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...