Gå til innhold

Mista sexslysta......flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns igrunn litt synd på samboeren jeg.. jeg er 6+1 og har jaggu ikke hatt sex på en mnd.... jeg har mista lysta helt, og han er litt frustrert, og det skjønner jeg. Er det flere? hvordan løser dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her...glemmer det liksom litt ut. Er i 11 uke... Ved forrige svangerskap var det nesten helt stopp - og jeg har lovet meg selv det ikke KAN bli sånn denne gang! Men ikke lett når en er sliten og kvalm og ikke kjenner antydning til lyst... Har heldigvis en veldig forståelsesfull mann!

Skrevet

samboeren min jobber kunn kveld ,har ei jente på 4 år og er har bekken plager og er trøtt og sliten heile tiden.. ikkje lett og få så mye sex inn i bildet :( synst og synd på sambo :P hehe håper det går seg til etter hvert :)

Skrevet

Er ikke så kvalm lengre heldigvis, men kroppen bare vil ikke...hehe

Han skjønner meg da, heldigvis, men skjønner å hans frustrasjon, så tenkte på til helga...hehe

På de to forrige svangerskapene så var det å bomstopp, men har ny samboer nå da, så håper det blir annerledes,....snart....

HI

Skrevet

Rimelig bom stopp her også! Og jeg har en mann som holder på å krype ut av sitt gode skinn - for han har såååååå lyst! De andre to svangerskapene har jeg klart å tyne meg selv til litt sex, men denne gangen klarer jeg ikke det heller......

Men tenker også at til helga må jeg prøve å gi han litt ....... Er 2 uker siden sist nå.

Vi hadde en god drøs om dette i gårkveld, og fikk satt ord på våre tanker. Håper at han forstår meg litt bedre nå! Og at jeg også klarer å jekke mine krav litt. Men når kveldene etter at ungene er i seng handler om sofa, tv, pc kanskje scrabble (om jeg orker) eller strikk så er det ikke mye energi i meg. Er til vanlig kveldsmenneske som jobber kveld, er sosial på kveldene og lite alene. Nå er det det eneste jeg ønsker meg: Fred og ro - langt ifra sex.

Skrevet

Var nesten bombestopp forrige svangerskap, som bare er 6 mnd siden. Nå er det på an igjen til mannens store frustrasjon! Har lovet meg selv å få det til 2 ganger i uken :)

Skrevet

2 ganger i uken! OMG...hehe, skulle gjerne hatt den innstillingen (og det hadde nok mannen min også ønsket)... Skulle bare ønske at man kunne kjøpe sexlyst på supern... Har verdens deiligste mann, så det er kun i hodet mitt det mangler noe...arg...

Skrevet

Jeg sovner bare på sofaen hver kveld, så sier seg selv at sex blir det lite av :S men tenkte å se om vi kunne få det til i kveld....haha, så kan han bli litt fornøyd :P men godt å vite at det ikke bare er meg :D

HI

Skrevet

Hehe, er i samme båt her ja :)

Har ikke hverken lyst eller orker mellom jobb, en aktiv toåring og mye kvalme. Er 9+5 nå, så kan jo bli bedre. Forrige svangerskap kom sexlysten tilbake ikke før helt på slutten. Mannen i huset vet hva han går til og er forståelsesfull, han får ordne seg selv så lenge :P Må innrømme at han får ikke så veldig mye sympati pga det heller, han kan jo prøve å brekke seg av kvalme 50 ganger om dagen og så prøve å tenke på sex :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...