Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Ingen vet om at jeg er gravid, utenom han som jeg er gravid med, og han er i nordsjøen..så han har ikke mulighet til å være her. Har fått tabletter fra sykehuset som jeg skal ta på fredag, men har altså ingen til å være her sammen med meg... Har hatt abort tidligere (pga at fosteret var dødt...så da fikk jeg sånne tabletter for at alt skulle komme ut..), og da hadde jeg ingen smerter eller noe.. Så om det blir sånn denne gangen også, så er det jo ingen problem å være alene...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 dytter denne jeg..hvordan gikk det med deg?Samme er aktuellt for min del nå...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Tok det på torsdag. Gikk så fint som noe sånt kan gå. Ble gravid etter at mannen har sterilisert seg. Gjorde det alene hjemme.
Lille♥mitt Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg dro på sykhuset, fikk den første tabletten og dro hjem igjen, alene.gikk helt fint. Dei tilbake til sykhuset når man skal (husker ikke om det er 2 døgn etter?) og fikk neste, oppi "ho mor" av en sykepleier, fikk så ligge der og sove (masse smertestillende) og ble utskrevet samme dag etter at de ved ul sjekker at ting har kommet ut. Det gikk helt fint å være hjemme fram til da, det er jo uansett pille nr to som gjør at ting skal ut, om du skjønner.. den første pillen skal ta livet av det som er. Var ingen problem å være alene da. Du ligger vel på sykhuset den dagen du får pille nr 2? Da kan det være smertefullt og du får ordentlig smertestillende. Beklager om dette ble beskrevet for brutalt for noen altså. Vet ikke hvordan man kan formulere seg på en fin måte her
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Man kan ta pille nr to hjemme hvis man ønsker. Får med smertestillende. Det var det jeg gjorde.Hilsen nr 3.
Lille♥mitt Skrevet 7. oktober 2012 #7 Skrevet 7. oktober 2012 Ok, de sa ikke til meg at jeg kunne gjøre det hjemme. Men dersom du er usikker kan det kanskje være fint å være på sykhuset da? Jeg mener siden ingen vet om hva du skal gjøre, så er det kanskje bedre å være der, jeg følte hvertfall at det var veldig trygt dersom det skulle skje noe.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #8 Skrevet 7. oktober 2012 nr 3, hvordan syntes du det gikk`?Med alene tenker jeg uten mann/ vennine noen andre:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #10 Skrevet 7. oktober 2012 Ingen vet om at jeg er gravid, utenom han som jeg er gravid med, og han er i nordsjøen..så han har ikke mulighet til å være her. Har fått tabletter fra sykehuset som jeg skal ta på fredag, men har altså ingen til å være her sammen med meg... Har hatt abort tidligere (pga at fosteret var dødt...så da fikk jeg sånne tabletter for at alt skulle komme ut..), og da hadde jeg ingen smerter eller noe.. Så om det blir sånn denne gangen også, så er det jo ingen problem å være alene... Tok en abort for to mnd siden, kun BF visste om det men var bortreist ifb med jobb. Valgte å gjøre det på sykehuset og er glad for det. Ble kvalm og svimmel av tablettene og begynte å skjelve ukontrollert, frøs noe så saabla! Da var jeg glad for å ha en sykepleier der..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #11 Skrevet 7. oktober 2012 Tok det heime for ca 2 uker siden. Skal til sjekk i morgon om alt er komment ut. Gjekk bra uten smerter. Håper og slippe det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå