Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heia.. Sist syntes du det var litt vanskelig og se på meg.. Langtidsprøver osv... Også sa du at jeg alltids kunne spørre når jeg hadde hatt eggløsning.

Nå er det vel overstått og aksjene er sendt inn til Storken. Siden jeg ikke har eggløsning av meg selv, og derfor trenger hormoner, så er det jo litt mer spennende da...

Ser du no ekstra fantastisk bursdagsgave litt på etterkan for meg? + En veldig stor julegave :D

28 Mars. 84

takk for tiden din <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143920870-athina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :-)

Skal prøve å se på deg litt senere i dag, så får jeg se hva jeg får opp :-)

Ha en fin dag vennen :-)

PS! Vet ikke hvorfor eller hva det betyr men fikk sånne rysjninger i kroppen som jeg suger på ett surt drops når jeg leste dette innlegget hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143920870-athina/#findComment-144098945
Del på andre sider

HAHA.. Det er jo heeelt fantastisk!!! Jeg har kjøpt en alt for stor bøtte med BonBon sukkertøy som jeg har litt dilla på om dagen. Og gjett hva, det er de syrlige/sure dropsene jeg liker... Det er jo bare sykt morro at du fikk opp det... hihi.. Dropsene spises med litt dårlig samvittighet, kanskje derfor det kommer så tydlig frem? hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143920870-athina/#findComment-144103061
Del på andre sider

hehe aaahh da skjønner jeg det, faen det var merkelig altså og 2 dager på rappen hehe. Så slutt med sånne ting når du spør om ting her inne for æsj den følelsen er jo iii hehe- HAr den nå også, svelger som en helt mens jeg rysjer ;-)

Men tilbake til deg; Som jeg har sagt tidligere, jeg synes det er vanskelig å se på dere hormonbomber, og jeg må si at jeg vil at du ikke legger så mye i det jeg ser på grunn av det. Men jeg får ikke opp at det klaffer nå, og av en eller annen grunn så er det noe som skjer på ett vis, noe som ikke bare er helt normalt. Jeg vet ikke hva det kan være, jeg har ikke snøring på sånne ting som du går igjennom, men det er noe som er som det ikke skal være altså denne pp. Herregud jeg vil så gjerne ta feil,og er det noen ganger jeg så inderlig er glad for å ta feil så er det dere fra ass.

Men det som er så rart, er mens jeg skriver dette, er at jeg har en angst...vel ikke angst men det er noe jeg føler, ikke forventning, og ikke håp... men det er ett eller annet som gjør at jeg vil ta ett par skritt bakover på ett vis.... må si at dette er litt nytt for meg. Hmmm altså, nå går jeg litt utover det jeg normalt gjør her, og det kan være at jeg går over streken eller at det er eller høres helt feil(for deg akkurat nå), men er det noen rundt deg som er 2faced? Og nå snakker jeg nærmeste familie eller kanskje x'er ellernoe... det er noe veldig nært som kommer til å 'eksplodere' på ett vis eller implodere... det er noe rundt deg som ikke er som det skal..... men som sagt jeg kan ta feil, og det kan være at det ikke er nå, men skjer snart i forbindelse med noe... 'sjalusi' kommer opp... men ikke kjærlighets sjalusi.... det er noe.... jeg får ikke tak i det :-/

Det er så langt jeg vil gå. men jeg ser en bukett blomster som kommer din vei, ikke roser, men nesten så jeg vil si nelliker, men hvem i svarte vil gi det til jenter ;-) Men det er en blomst du har ett forhold til som andre ikke skjønner :-)

Men jeg håper virkelig alt det jeg skriver er feil, og at du sitter der ed en spire om 2 uker og alt er bare rosenrødt rundt deg :-))

Klem <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143920870-athina/#findComment-144103548
Del på andre sider

Annonse

fantastisk :) kjenner det jeg og! haha! akkurat som den trønder komentaren :)

Usj, det er en ekkel følelse må jeg si! Jenta må slutte med sure drops, hun må jo tenke litt på oss også da hehe

Bare jeg er innom denne tråden så er det som jeg sutter på en sitron, og det er ikke noe jeg liker å gjøre, har aldri gjort det og kommer ikke til å gjøre det heller..... vel så lenge det tequilla ikke er involvert ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143920870-athina/#findComment-144103553
Del på andre sider

hehe.. helt enig ,) sitter liskom en saann følelse helt bakerst paa tunga surt ja... og masse masse spytt..

Haaper inderlig at du tar feil med monica sin graviditet naa snuppa! for er det noen som forjener en liten baby naa, saa er det henne! jeg er ogsaa snart ruger :D og jeg har bestemt meg for aa bli gravid, og beholde spira mi denne gangen! - sist du saa paa meg, sa du at jeg var gravid paa vaaren naar bjørka spretter, saa det passe jo fint med dette ivf forsøket ;):P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143920870-athina/#findComment-144103569
Del på andre sider

hehe.. helt enig ,) sitter liskom en saann følelse helt bakerst paa tunga surt ja... og masse masse spytt..

Haaper inderlig at du tar feil med monica sin graviditet naa snuppa! for er det noen som forjener en liten baby naa, saa er det henne! jeg er ogsaa snart ruger :D og jeg har bestemt meg for aa bli gravid, og beholde spira mi denne gangen! - sist du saa paa meg, sa du at jeg var gravid paa vaaren naar bjørka spretter, saa det passe jo fint med dette ivf forsøket ;):P

Jeg håper det jeg også, for jeg vil så gjerne at alle dere på ass blir gravide :-) Jeg er jo selv i min 35 pp så jeg vet jo alt om dette med ønske, håp og hva man går igjennom sånn sett :-( Så la oss krysse alt vil har at alt det jeg skrev, fra ende til annen, bare er tull og rør :-)

Jeg skal se på deg Adine, tro meg jeg følger med deg selv om jeg ikke alltid er synlig og aktiv her - og ja jeg har sett våren, og det jeg ser nå er Bjørk.... når den spretter. Jeg vet ikke hvor du er i verden, men bjøka spretter her i april, så jeg må nesten si det jeg ser og holde på det jeg har sagt for jeg har sagt det lenge :-)

Men er det noe utenfor prøvingen som uroer deg Adine? Jeg sitter plutselig og gnir meg i øynene og i nakken akkurat som jeg har noe som bekymrer meg veldig, noe som tynger meg. Jeg vil så gjerne være blid utad, men det er en kamp får jeg opp.. og det har ikke noe med prøvingen å gjøre.... begynner ting å tære på? Noe sier meg at du er bekymret på ett vis....men ikke vær redd.... jeg ser en grønn/blå notatbok, tegner/skisser du? Denne boken har noe med det å gjøre at du føler at du har verden på skuldrene dine...... altså jeg vet ikke hva det er, eller hvorfor den betyr noe, men det er en bok....

Du finner løsningen i ett brev som snart kommer, det er nesten så du får ett sånn gråteanfall når du får det og vet at det løser seg.... så dette føler jeg er noe som er nært deg utenom prøvingen...fysisk blir jeg kvalm når jeg går inn på dette, så jeg regner med at det er noe ...

Men igjen, jeg håper livet er lyst og lykkelig og at jeg tar og ser helt feil :-)

Smask <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143920870-athina/#findComment-144103595
Del på andre sider

Og hvis noen av dere vil se tilbake så hadde jeg blitt glad :-) El er over og aksjer lagt inn så klaffet det? SA i januar, kjemisk i februar, så jeg håper jo på en som sitter nå :-) Hvis ikke den sitter nå så kommer jeg til å prøve ett par mnd til før spiral blir satt inn(35 pp nå) for 40 pp(mai/juni) er mer enn nok, og ikke bra for hvem jeg er og hva jeg allerede har :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143920870-athina/#findComment-144103623
Del på andre sider

hm.. kjenner meg ikke igjen i blokken..Jeg hadde en periode som jeg skrev ned alt, og det var selvfølgelig akkurat da jeg var gravid naa i november.. denne blokken er kastet.. og jeg skal ikke skrive saann igjen.. saa kanskje det er denne du faar inn... sorgen etter denne siste s.aen sitter nok ganske tydelug i energiene mine.... heller ikke noe saann veldig annet enn prøvingen som bekymrer meg naa.. bortsett fra at hele verden er gravid eller akkurat har født da...

nakkesmerteme er ikke rart du faar ;) men i dag er jeg fin ;) vaert aa faatt knekt meg paa plass igjen...

svar i brev... kan ikke tenke meg noe akkurat naa...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143920870-athina/#findComment-144103645
Del på andre sider

jeg har alltid hatt en Mai følelse paa deg... saa jeg tror du blir gravid i mai.. eller kanskje det er positiv test i mai ;) jeg tror det er meninga at du skal faa en til altsaa!

sorgen sitter ganske løst hos deg ogsaa... og ... er det skyldfølelse du sitter med... :/ blir liksom litt kvalt her jeg sitter... kanskje det er den som holder spira di litt tilbake... du skal ikke bekymre deg, for du blir gravid... men gi slipp paa den skylden da! den holder deg tilbake...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143920870-athina/#findComment-144103658
Del på andre sider

Og hvis noen av dere vil se tilbake så hadde jeg blitt glad :-) El er over og aksjer lagt inn så klaffet det? SA i januar, kjemisk i februar, så jeg håper jo på en som sitter nå :-) Hvis ikke den sitter nå så kommer jeg til å prøve ett par mnd til før spiral blir satt inn(35 pp nå) for 40 pp(mai/juni) er mer enn nok, og ikke bra for hvem jeg er og hva jeg allerede har :-)

og forresten... nei jeg tegner ikke... men har drevet med automatskrift... - var det kanskje en liten opvekker om at jeg skulle starte med det igjen... siden du fikk det opp,...

ikke rart du kjenner nakken min assaa.. den har vaer raeva i 3 aar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143920870-athina/#findComment-144103671
Del på andre sider

Annonse

og forresten... nei jeg tegner ikke... men har drevet med automatskrift... - var det kanskje en liten opvekker om at jeg skulle starte med det igjen... siden du fikk det opp,...

ikke rart du kjenner nakken min assaa.. den har vaer raeva i 3 aar!

Har svart deg på pm ;-)

Ahhh kanskje det var derfor den blokken kom opp ja, for den kom opp og hvis du leser det jeg skriver på pm så skjønner du det :-)

Nakken er sliten, det kjente jeg :-(

Når det gjelder meg og sorg, skyld og stress...ja det har vært masse stress som også går inn på skyld, men nå har jeg senket skuldrene så jeg håper det vil hjelpe :-)

Men jeg vil tilbake til den boken, hvordan ser den ut, og kan det være at det er noe i den, den vil du skal lese?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143920870-athina/#findComment-144103684
Del på andre sider

hos meg har det alltid ligget noe der.. litt sandrømming osv... men det kom for fullt etter at jeg var i en bilulykke i desember i 2008... siden det har sensitiviteten bare blitt sterkere og sterkere...

jeg synes det er litt saann vanskelig aa vaere sensitiv til tider.. faar braatt ting jeg ikke vil vite, og kjenner andre sine smerter og følelser veldig godt paa kroppen, og klarer ikke helt aa beskytte meg fra det... saa her er det "kan ikke leve med det, men heller ikke leve uten det" det er jo faktisk med paa aa gjøre meg til den jeg er...

interessen har jo alltid vaert der da.. og saa har jeg truffet div personer paa veien som har ledet meg hit jeg er i dag...

jeg har ogsaa reiki1 (healing) saa jeg driver aa behandler noen kjente gratis. og saa ser du jo at jeg har gjort litt automatskrift, og bruker kort... men oftest føler jeg paa andres energier..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143920870-athina/#findComment-144104838
Del på andre sider

hos meg har det alltid ligget noe der.. litt sandrømming osv... men det kom for fullt etter at jeg var i en bilulykke i desember i 2008... siden det har sensitiviteten bare blitt sterkere og sterkere...

jeg synes det er litt saann vanskelig aa vaere sensitiv til tider.. faar braatt ting jeg ikke vil vite, og kjenner andre sine smerter og følelser veldig godt paa kroppen, og klarer ikke helt aa beskytte meg fra det... saa her er det "kan ikke leve med det, men heller ikke leve uten det" det er jo faktisk med paa aa gjøre meg til den jeg er...

interessen har jo alltid vaert der da.. og saa har jeg truffet div personer paa veien som har ledet meg hit jeg er i dag...

jeg har ogsaa reiki1 (healing) saa jeg driver aa behandler noen kjente gratis. og saa ser du jo at jeg har gjort litt automatskrift, og bruker kort... men oftest føler jeg paa andres energier..

Er født med det jeg, og trodde at det var helt normalt og at alle var som meg :) Har aldri gjort noe for å utvikle det, og vet ikke om jeg vil det heller, for jeg vet hvordan det er å se ting man ikke vil se, så jeg tror jeg holder meg til det jeg har nå ;-)

kan forstå at det er vanskelig å kjenne på andres smerte og følelser. Syns det kan være hardt nok å se når andre har det vondt og lider...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143920870-athina/#findComment-144105109
Del på andre sider

[quote name=Metti ;)' timestamp='1332621158' post='144105109]

Er født med det jeg, og trodde at det var helt normalt og at alle var som meg :) Har aldri gjort noe for å utvikle det, og vet ikke om jeg vil det heller, for jeg vet hvordan det er å se ting man ikke vil se, så jeg tror jeg holder meg til det jeg har nå ;-)

kan forstå at det er vanskelig å kjenne på andres smerte og følelser. Syns det kan være hardt nok å se når andre har det vondt og lider...

ja metti, men samtidig gjør det meg til et mye bedre menneske, og jeg finner ogsaa mye trøst i det alternative... jeg faar jo hyggelige beskjeder og... og hvis noen er veldig lykkelig, saa kan det smitte over paa meg, om jeg tillater.. men jeg er veldig takknemlig for at jeg er som jeg er :) Ville ikke vaert noen andre ;) Og jeg vet at dette vil ogsaa smitte over paa mine barn...

men jeg har en mann og en pappa som bare rister paa hodet av det... men det er gretit ;) man har jo lov aa ha egne meninger her i verden ;) jeg er meg uansett :D men med sensitiviteten, saa er jeg et bedre medmenneske... og kan lettere sette meg inn i og hjelpe andre... ogsaa barn, somjeg jobber med.. jeg kjenner jo følelsene demmes... :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143920870-athina/#findComment-144105121
Del på andre sider

tja... jeg kjenner angst veldiggodt.. men jeg pleier ikke aa fortelle den personen at jeg kjenner det liksom... hehe... det føles rart... men hvis vi har en samtale, saa kan jeg vinkle det litt inn paa det, helt uten at jeg forteller at jeg kjenner de følelsene...

veldig vanskelig aa forklare hvordan det er... noen ganger sier jeg høyt inni meg at de skal slutte aa la meg kjenne paa hennes/hans følelser/smerter... men ikke alltid det virker...

er ikke saa mange som vet om meg bortsett fra naermeste familie og naere venner...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143920870-athina/#findComment-144105141
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...