SiMaMi Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Noen skriver om vektnedgang, men altså jeg lurer på det motsatte! Jeg legger aldrig på meg, og kan spise hva jeg vil. Forrige svangerskap gikk jeg ikke opp noe før magen begynte og bli tydlig. Nå er jeg 7 uker i dag og har lagt på meg 3,3 kg... Har det noe å si at jeg har blitt gravid med IVF og proppa i meg masse hormoner og at det er 2. gang at jeg er gravid? Dere som ikke sliter med kvalme, hvor mye har dere gått opp?
Oktoberbaby :-) Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Jeg sliter med kvalme, men det eneste som hjelper er å spise massssse! Har gått opp nesten 5 kg på grunn av dette! Er 12 uker på vei..
Tira Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 Forrige gang hadde jeg gått opp 3 kg i uke 8.... Spising funka mot kvalmen, så da ble det bare sånn. Denne gangen blir det derimot verre av spising, så da går det andre veien... 9 uker og ned 1 kg...
hennipenni Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Jeg spiser også masse, for å forebygge kvalmen. Er i uke 12 og har lagt på meg rundt 5 kg.
Apple80 Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 Er i uke 8,tror ikke jeg har lagt på meg i kilo, men magen ser mye tjukkere ut enn den pleier..kan ikke ha på meg trange overdeler lenger. Jeg har jo også gått på masse hormoner i forbindelse med ivf.vet ikke om det er en sammenheng?
lillebie på`n igjen Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 Jeg er og gravid med ivf , er 6+4...konstant sulten:) litt kvalm nå og da men har gått opp 2kg++ sist kom kvalmen i uke 8 og da gikk vekta ned igjen
Førstegangsmini Skrevet 22. mars 2012 #7 Skrevet 22. mars 2012 Jeg er 6+1, og kjenner at kvalmen sakte, men sikkert har meldt sin ankomst. I dag hadde jeg skikkelig problemer på jobb, visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Følte ikke det hjalp å spise knekkebrødbitene jeg hadde med. Har ikke lagt på meg noe enda, men føler meg skikkelig oppblåst og ekkel, begynner å bekymre meg for at andre skal se det på jobb.
lille_knirk Skrevet 22. mars 2012 #8 Skrevet 22. mars 2012 Jeg er egentlig ganske liten og tynn. Men har vært konstant sulten siden jeg ble gravid og brekker meg hvis jeg prøver å vente med å spise. Mye mat kombinert med lite aktivitet, har gjort at jeg har lagt på meg et par kg. Samtidig er jeg vanvittig oppblåst.... Det gjør at det ser ut som jeg har lagt på meg mye mer enn det jeg faktisk har...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå