Gå til innhold

hærregud kjenner jeg klikker snart....

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk klaget fra naboen under i sted av at når vi vasker verandaen så må vi ikke bruke så mye vann for det blir så mye flekker på vinduet dems. Naboene er fra polen og kona har hjerteproblemer og kunne ikke anstregne seg. Kjente jeg ble irritert og sa at det er ikke til og unngå at det renner vann imellom plankene, dessuten så liker vi at verandaen er ren pga ungene. De ble litt sure og sa at vinduet aldri er blirr rent etter at vi vaska våres veranda i fjor. Jeg tilbydte meg t.o.m og vakse vinduet dems. Fikk høre at jeg var tværr og sur og ikke respekterte dem...hmmmm....

Herregud tenker jeg,folk må jaggu ha lite og henge seg opp i. Vi fikk beskjed om og si fra til naboen når vi skal vaske for han skal vise oss hvordan en veranda skal vaskes. Mannen min bruker høytrykkspyler , men det må da gå ann og bruke bøtte og svamp. Oh my good !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hva tenker dere ??????????????????????

Skrevet

Når naboen din tilbyr seg å viser dere hvordan dere skal vaske veraneren deres, så tar i mot det. La han få vaske hele verandaen og vips...så er jobben gjort og dere slipper ;)

Skrevet

At det er noe dritt å ha naboer så tett.

Skrevet

han høres arrogant ut. hadde aldri slippet han til for å vaske min veranda,, den vasker jeg som jeg vil!!

Gjest Miryks
Skrevet

Lurer på hvor gamle dere er.

Både med tanke på oppførsel og skrivefeil i innlegget ditt.

Skrevet

Lurer på hvor gamle dere er.

Både med tanke på oppførsel og skrivefeil i innlegget ditt.

ikke drit deg ut nå

Gjest Miryks
Skrevet

Er da ikke jeg som driter meg ut.

Er drittlei voksne mennesker som skriver som om de er 12 år gamle.

Skrevet

Er da ikke jeg som driter meg ut.

Er drittlei voksne mennesker som skriver som om de er 12 år gamle.

Hvorfor tror du at det plager deg? Lite å ta deg til kanskje?

Det kan være mange grunner, dysleksi, dårlig tid, skriver dårlig

Forstår ikke hvordan det går an å irritere seg over det

Gjest Miryks
Skrevet

Hvorfor irriterer vi oss over at katter driter i hagen?

Et innlegg som er så og så langt blir faktisk tungt å lese om det er skrivefeil i annethvert ord som står skrevet.

Når jeg leser på et forum for mødre, (de fleste er voksne og har 9 år med grunnskole bak seg) så forventer jeg faktisk at folk kan skrive. Stor bokstav etter punktum, ikke overdrive med tegn osv.

Dysleksi? Hah, jadda, 70% her inne har det. Tydeligvis.

Skrevet

Hvorfor irriterer vi oss over at katter driter i hagen?

Et innlegg som er så og så langt blir faktisk tungt å lese om det er skrivefeil i annethvert ord som står skrevet.

Når jeg leser på et forum for mødre, (de fleste er voksne og har 9 år med grunnskole bak seg) så forventer jeg faktisk at folk kan skrive. Stor bokstav etter punktum, ikke overdrive med tegn osv.

Dysleksi? Hah, jadda, 70% her inne har det. Tydeligvis.

Fordi man kan tråkke på det å få bæsj under skoen og dra det inn i hjemmet, fordi barna leker der..

Kan du ikke bare la være å lese det?

Skrevet

1) Hvis man griser til vinduene (eller eiendommen) til naboen så skal man ordne opp uoppfordret etter seg. Det er normal folkeskikk å ha respekt for andres eiendom og ikke tilgrise og ødelegge denne. Et nabovarsel kan være greit på forhånd nettopp for å unngå sånne situasjoner. Tror neppe du hadde likt om de kasta ei bøtte gjørmevann på dine vindu uten å gjøre rent etter seg.

2) Treverk skal ikke vaskes med høytrykkspyler da det blir altfor høyt trykk for treverket. Det blir ødelagt og råtner når det får sprutet seg full av vann under høyt trykk, og siden bordene ligger vannrett så renner ikke vannet bort tilstrekkelig heller. Så der har naboen rett.

Gjest sug lut
Skrevet

Og at de er fra Polen er relevant fordi?

Skrevet

HEhehehe, morsomt... morsomt med disse mennesker som på klage på skriveleif, fantastisk!! :)

Ellers HI, naboer er somregel noe dritt ;) Skulle gjeeerne bodd på landet, men det lar seg ikke gjøre. Må bare prøve le av de dumme situasjonene man møter, eller kan møte ;)

Skrevet

Om jeg hadde bodd i blokk eller lignende, og naboen over meg stadig vasket terassen slik at all møkka rant med på vinduene mine - ja da hadde jeg også blitt sur.

Og jeg er ikke fra Polen (!?)

Skrevet

Tror jeg også hadde blitt irritert om de som bodde over meg hadde høytrykkspyla verandaen sin så all dritten rant ned til meg... Og jeg er IKKE fra Polen, men fra Gudbrandsdal... ;-P

Skrevet

Fønni "Brød og sirkus" at vi la ut nesten det samma samtidig!

Skrevet

Når du har naboer boende under deg vasker du da virkelig ikke terrassen din med høytrykksspyler!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...