Gå til innhold

Større bilde, er denne positiv (eggløsning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å legge til et større bilde, anser dere denne som positiv?

post-745018-0-74687000-1332349118_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest Shanti ♥
Skrevet

Den ser grensepositiv ut for meg! Antakelig har du fanget LH-stigningen på vei opp (eller ned), om du tar en test om noen timer eller i morgen tidlig tipper jeg teststreken blir enda tydeligere. Hopp i høyet fortest mulig, ikke vent på sterkere strek, dette er perfekt timing :) Lykke til!

Skrevet

Signerer Shanti. Enten på vei opp (mest sans) eller på vei ned. :) Den er ikke heeeelt positiv enda så kjør på nå!

Skrevet

Takk for svar:) Den testen ble forresten tatt rundt kl. 15:30, tok ny kl. 21 med samme resultat. Skal ta en ny imorra ettermiddag..

Skrevet

jeg tror ikke den er pos,jeg hadde mange som så slik ut og den dagen den var pos var teststreken mye sterkere enn kontrollstreken..men alle kropper er jo forskjellige..vi la inn aksjer når testene så slik ut også for å være helt sikre:)

Skrevet

Jeg ville ikke regnet denne som positiv, men ville likevel ha humpet i vei - i fall!

Skrevet

Når min eggløsningstest slo ut positiv på billigstrimmel nå på lørdagsom var så kom teststreken opp før den andre, og den var like sterk..så synes denne så i grenseland ut..

Det er lurt å teste på ettermiddag/kveld siden LH stigningen er størst da på døgnet, og det er lurt å ikke ha tisset på 2-3 timer før testen tas...

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...