Gjest akpa-usikker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Da var svaret her, og jeg er IKKE gravid ....:-( Nååååå er jeg ned i bånn her :-(
Tante_Esel Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 uff da! Jeg som haapet saa veldig for deg!! det var skikkelig dritt!! skjønner at du er litt nede naa ja... sender deg gode tanker og en skikkelig laaaaang klem! <3
HokusPokus1 Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Ååå Det var leit å lese AKPA... Mange mange klemmer!
Ele Skrevet 21. mars 2012 #5 Skrevet 21. mars 2012 1000 varme tanker sendes din vei!! Åh, som jeg føler med deg, en helt umulig situasjon... :(
Hedda39 Skrevet 21. mars 2012 #6 Skrevet 21. mars 2012 dritt dritt :( dette fortjente du virkelig IKKE!!!!!!!!! Hadde håpet sånn at det gikk din vei....... Liker ikke!!! Mange trøsteklemmer din vei,.. ( selv om jeg vet det ikke hjelper en dritt akkurat nå) At det skal være så forbaska vanskelig for oss da......... Mars var en møkka mnd( for de fleste av oss)!!
monky Skrevet 21. mars 2012 #7 Skrevet 21. mars 2012 neinei kjære gode du, nå renner tårene for deg!!!! så utrolig trist!!! klemklemklem <3
Sibabyno Skrevet 21. mars 2012 #8 Skrevet 21. mars 2012 ååååå neeeei var ikke slik det skulle gå Sender deg en go klem!!
Lurifax og knøttene Skrevet 21. mars 2012 #9 Skrevet 21. mars 2012 Nei og nei akpa.. Det var utrolig trist å høre. Skjønner godt at du må være utrolig fortvilt og skuffa, Kanskje føles det som om livet er en eneste stor oppoverbakke akkurat nå. Det eneste du skal tenke på nå, er å gi deg selv lov til å være lei deg. Hyl ut av skuffelse, gråt, gjem deg under dyna hvis du vil. Gjør det som faller deg inn. Om en stund vil det kanskje komme andre følelser, tanker og ideer enn de du sitter med akkurat nå. La de komme når de måtte komme, det kan hende det tar litt tid. Stor, varm klem fra meg. Sukk!
Kanskje snart <3 86 Skrevet 21. mars 2012 #10 Skrevet 21. mars 2012 Dette var veldig leit AKPA, tenker på deg!! Masse gode klemmer!
Gjest usababy Skrevet 21. mars 2012 #11 Skrevet 21. mars 2012 Uff, det var veldig trist. Sender en klem. Så mange med negativ test...hva er det med denne måneden?
prøver og prøver-GRAVID Skrevet 21. mars 2012 #12 Skrevet 21. mars 2012 utrolig trist tenker på deg og sender en good klem
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 21. mars 2012 #13 Skrevet 21. mars 2012 nei, nei og nei..... Gode tanker og varme klemmer sendes til deg... <3
Gjest akpa-KNUST Skrevet 21. mars 2012 #14 Skrevet 21. mars 2012 hjerte mitt er knust ! Ikke bare fordi at jeg fikk bekreftet negativ test, men jeg fikk også bekreftet at det er veldig usikkert om vi får et forsøk til !! Det er pga blodprøvene som jeg tar for kreftmarkør, har begynt å øke !!!! Så Nå ER DET IKKE SIKKERT VI FåR FLERE FORSøK ELLER AT JEG Må KANSKJE FJERNE ALT SNAREST !!!!!!!:-(((((((( Hvordan skal jeg komme meg opp av denne bakken ?? Jeg klarer ikke å se fremmover i det hele tatt nå !!!! Og mannen er så frustrert at han sa " jeg tror ikke på det, jeg vet at du er gravid, du er det !!! " å det skjærer iallefall i hjerte mitt å høre han si det !!!:-( Hvordan skal jeg klare å finne styrke til alt !!? *SNUFS*
monky Skrevet 21. mars 2012 #16 Skrevet 21. mars 2012 jeg skjønner at alt ser mørkt ut nå, det kan ingen si noe på..... det er rett å slett helt jævlig trist! jeg vet ikke hvordan du vil finne styrke, men jeg vet at du kommer til å gjøre det etterhvert, men det kan sikkert ta tid... du må få love til å sørge og rase nå!!! jeg håper du får ett forsøk til AKPA!!!!! krysser alt jeg har!!!!! klem <3
Metti er håpefull Skrevet 21. mars 2012 #17 Skrevet 21. mars 2012 tårene triller for deg AKPA .... Stor klem fra meg !!!
Hedda39 Skrevet 21. mars 2012 #21 Skrevet 21. mars 2012 Kjære vakre lille deg. Jeg har ikke ord her jeg sitter. Jeg synes så synd på deg at jeg får så utrolig vondt inne i meg,... og kan ikke engang ane hvor grusomt du har det nå. Nå må dere ta godt vare på hverandre- du og kjæresten din Dette skal dere klare sammen uansett... Denne spiren skulle jo klamre seg fast i deg. Noe så urettferdig at den bare sveiva innom deg,.. den skulle jo blitt hos deg!!!! Du må rett og slett få et forsøk til... verden kan ikke være så slem med deg. Mine bekymringer i dag ble faktisk ganske små når jeg leste om deg <3 Du er i tankene mine.God klem
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 21. mars 2012 #23 Skrevet 21. mars 2012 Ord blir fattige... Sender gode tanker din vei Klem
Nostalgia Skrevet 21. mars 2012 #24 Skrevet 21. mars 2012 Jeg gråter for deg og håper det kommer ett mirakel ! Stor klem
En to og tre Skrevet 21. mars 2012 #25 Skrevet 21. mars 2012 Åh nei!!! Jeg vet ikke hva jeg skal si... Hadde håpet så utrolig at det skulle gå deres vei:-( tenker masse på deg/dere og skulle så ønske at det var noe jeg kunne gjøre eller si sånn at ting kunne føles bedre.. Men det er vel ingenting som kan trøste akuratt nå... Vær sterk og vær der for hverandre. En varm klem sendes din vei <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå