*ei tulle+spire* Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 magen min blir helt stram. Har vekslet mellom venstre og høyre side,men også midt på. er ikke vondt,som jeg trodde kynnere skulle være? Varer bare i et par sekunder, men idag å i går har det vært veldig hyppig. Lillegutt i magen har også sparket og rørt seg veldig mye. Burde jeg bli bekymret eller er dette normalt? Er andregangs i uke 36'2 og jm mente på kontrollen på mandag at han hadde festet seg litt.
tre håpefulle Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Tror nok dette er kynnere og ikke noen grunn til bekymring. Jeg har hatt kynnere i begge mine tidligere graviditeter og nå har jeg hatt det siden uke ni. Livmoren trener seg til den store dagen, ikke noe uvanlig. Om desse kynnerne skulle bli smertefulle, så hadde jeg villet snakke med en jordmor. Men om det bare er magen som blir hard noen sekunder og så "slapper av igjen", så tror jeg nok det er normalt! =)
Nummer tre <3 Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 Jeg har hatt masse kynnere siden før ultralyden. De er som du beskriver uten smerte og magen blir hard. Helt vanlig å kjenne dette bedre andre gangen, sist hadde jeg ikke kynnere i det hele tatt..
*ei tulle+spire* Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2012 takk for svar! da satser jeg på at alt er bra. Jeg hadde heller ikke kynnere forrige svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå