Gå til innhold

Gravid og kan selge medisiner til redusert pris;-)

Anbefalte innlegg

Da tør jeg endelig tro at jeg ikke skal gå gjennom flere forsøk, i hvert fall ikke på en stund... er nå 28 uker på vei...

Selger 2 flasker med Suprecur nesespray. Kan kjøpes samlet eller hver for seg. Står på esken: 2 x 10 g, 2 x ca 100 doser. Kostet i følge kvittering kr. 1165,- for begge flaskene. Selger hver flaske for 350,-, evnt samlet for 600,-. Går ut på dato 09.2013. Oppbevart forsvarlig og selvsagt uåpnet.

Selger 1 pakke Crinone 8%, 1,125 g (15 stk + følger med 1 stk jeg har igjen fra åpnet pakke) som utgår på dato 10.2013. Kostet i følge kvittering 1056,-. Selges for 600,-. Oppbevart forsvarlig og selvsagt uåpnet (de kommer forseglet hver og en for de som ikke har erfaring med disse).

Har også et brett igjen med Progynova (2 mg, 28 tabletter) som utgår på dato 12.2014. Dette kan følge med på kjøpet dersom du trenger det!

Vet ikke hvordan man sender PM og slikt, men dersom noen er interessert kan dere sende meg det?! Jeg bor på Nesodden men kan evnt sende i post eller vi kan avtale å treffes i nærheten/Oslo-området. Kjøper betaler evnt. porto (anbefaler vel Norgespakke slik at pakken kan spores?!).

ønsker dere alle her inne masse lykke til i prosessen. For de fleste går det til slutt! Selv har jeg etter mange forsøk og aborter opp gjennom et prøverørsbarn (frys) på 3 år og nå som sagt gravid igjen (ferskforsøk).

Fortsetter under...

Annonse

Her har nok HI bare regnet feil når det gjelder Crinonen, ja - men det skjønner nok de fleste?

Når det er sagt, så skal vel vi andre ikke bry oss så mye om vedkommende har fått igjen penger hos Helfo, skal vi? Om vedkommende velger å selge sine overskytende medisiner, så vil vel det komme flere parter til gode?

Jeg har selv hatt totalt 16 IVF forsøk der 12 av de har vært privat. Og tror dere jeg har kjøpt medisiner av folk som har hatt til overs? åh, jada - det har jeg! Men de som måtte være kristisk til en sånn type handel, har nok ikke kommet lenger med å telle forsøk enn hva antall fingrer på en hånd innehar.

Kan vi ikke heller snakkes når summen hos deg/du/dere overstiger 500.000,- sånn som hos meg? Ja, la oss...

Annonse

Har du ikke fått igjen pengene hos nav/helfo for disse? Bare lurer..

Nei, har ikke brukt så mye penger på medisiner som jeg må for å få dette dekt... Så vet du siden du lurer!

Ellers ser jeg at noen har kommentert pris på Crinone. Dersom dette stemmer, noe det sikkert gjør, så selges denne ene pakken for 300,-:-)

Jeg synes det er bare kjekt at man kan få noe billigere i dette prosessen! Rart at folk må blande seg inn i alt og spre negativitet overalt! Hvis en hadde gått gjennom mange forsøk uten å lykkes og hadde vært nødt å betale både for forsøk og for medisin, så skulle man vel ikke snakket sånt som noen i denne tråden!

Jeg synes det er bare kjekt at man kan få noe billigere i dette prosessen! Rart at folk må blande seg inn i alt og spre negativitet overalt! Hvis en hadde gått gjennom mange forsøk uten å lykkes og hadde vært nødt å betale både for forsøk og for medisin, så skulle man vel ikke snakket sånt som noen i denne tråden!

Helt enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...