Anon-Cru Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Jeg for min del skjønner INGENTING av eggløsningstester.... Begynte med dem denne måneden, testet fra dag 11-14. Dag 14 ble teststreken betydelig mørkere, NESTEN like mørk som kontrollstreken. Jeg hadde ingen igjen da, men hadde eggløsningsslim, så regnet med at eggløsningen ville skje innen få dager. Så pøste på med en god del sex mot slutten av forrige uke og helg. Nå på lørdag fikk jeg ny pakke tester, tenkte at jeg skulle ta en for å se hvordan de så ut når de var negative. Og hadde en mistanke om at noe var rart med syklusen min, siden jeg merket eggløsningsslim igjen. Jadda. Har tatt tester to ganger daglig fra lørdag frem til i dag - alle knall positive. Altså, de blir knall positive mens pinnen fortsatt står i urinen. Og før dere spør - nei, jeg er ikke gravid. Har sjekka Jeg tenker at enten er syklusen min helt på jordet etter spontanabort i januar/februar, eller så har jeg fått et sett med håpløse tester... Noen som har erfaring med dette???
Fiemamma Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Det er nok kroppen din du ikke skjønner bæret av En el-test vil jo alltid vise LH-stigning, men den indikerer ikke om egget faktisk slipper. Det kan hende kroppen vår gjør flere forsøk per syklus for å slippe egg
Anon-Cru Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2012 He he, ja, skjønner meg ikke så mye på kroppen min heller.... Kjenner jeg blir enormt frustrert over ikke å komme tilbake til normal syklus ASAP.
Fiemamma Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Tell me about it! Har fått tilbake normal syklus etter pergostart jeg da, men blir jo fremdeles ikke gravid.. Arrghh &¤#¤%&%¤#
Topp 10. Skrevet 21. mars 2012 #5 Skrevet 21. mars 2012 Jeg har tatt eggløsnings test for å sjekke graviditet. Har hørt de gir utslag på el når man er gravid. Jeg har gjort dette to ganger og gravid begge gangene:) lykke til:) Håper det kan være noe samme for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå