Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rugetiden er en stor påkjenning, med symptomjakt og positivitet/negativitet om en annen :)

Prøv å finn på noe som gjør at du slapper litt mer av og gjerne tenker litt mer positivt igjen, og så skal du se at morgendagen blir myyye bedre :D

Lykke til med den siste uken som ruger før test!

heisann ;) rugedagene 6-7 og 8 synes jeg alltid er de vanskligste.. saa skjønner deg godt! Vi vil jo bare at det skal klaffe! Vi vil jo saa inderlig ha den positive testen...

prøv aa gaa deg en tur, og lufte hodet litt.. pleier aa hjelpe paa meg ihvertfall ;) kanskje gaa aa titte litt i butikker og saann ;) alltid godt aa bruke litt penger :)

saa faar du bare prøve aa holde ut! det er desverre ikke mer du kan gjøre!

Hei, hei.

Skjønner deg så veldig godt. Hadde en sånn dårlig dag igår. Idag er jeg på rugedag 9 og har det litt bedre. Jeg har heller ikke kjent noe som helst symptomer... Men husk at noen har masse symptomer og tester negativt, mens andre kjenner ingenting og får positiv test.. Satser på at det siste er oss.

Hei.

Hvis du vil høre fra en som har gjort dette noen ganger, kan jeg fortelle følgende:

De gangene jeg hadde masse symptomer og trodde jeg var gravid, ble jeg alltid skuffet. Når spira først satt på 6 innsetting, så hadde jeg nesten glemt å tenke at jeg var i forsøk, for jeg kjente nesten ingenting.

Det kan altså gå begge veier, og alle hormonene vi tar tuller med kroppen og hodet vårt.

Lykke til.

Annonse

Gjest usababy

Kjenner ingenting jeg heller, idag.

Rugedag 5, og har knapt kjent noe som helst denne gangen.

Merkelig, akkurat som om det ikke skjer noe som helst.

Kjente kraftige stikk nede på høyre side igår da jeg la meg, måtte snu på meg og holde på magen. Men bortsett fra det kjenner jeg ikkeno...merkelige, disse dagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...