Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Sønnen har plutselig begynt å riste på hodet. Først lo vi av det og jeg ristet på hodet tilbake noe han syntes var kjempegøy. Men nå gjør han det når han ikke vet at jeg ser også, og ler ikke. Kan det være noe m ørene? Dott i øret f.eks? Han tar seg ofte i ørene til vanlig, så litt vanskelig å vurdere. Har ikke feber og er i fin form. Eller er det bare at han har oppdaget en ny bevegelse? Ser rart ut....
C.L.H85 Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 Min begynte å riste på hodet i 10-11 mnd alderen, men tror ikke det er ørevondt. Tror hun gjør det fordi hun kan He he. De finner ut at de kan bevege kroppen på forskjellig måter. Samme som at hun har skjønt at hun kan harke skikkelig, så tror jo hele tiden at hun har fått noe i halsen Hvis han hadde vondt i ørene ville han vel skreket og hatt feber?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Det gjorde min og en periode rundt 8 mnd.. Hvis du prøver selv merker du at du blir litt svimmel (min ristet ihvertfall hodet fort frem og tilbake). Kanskje merker han det og syntes det er spennende? La også merke til at min ristet på hodet når hun var trøtt, noe som var vanlig ifølge hs. Nå er hun 10 mnd og rister ikke mer, nå er det tungen-ut-av-munnen som er det store:)
Lille- MO Skrevet 21. mars 2012 #5 Skrevet 21. mars 2012 Min er straks året og han har ristet på hodet med jevne mellomrom de siste 2 mnd.. han kan også dra seg i ørene, men da er han som regen trøtt..
C.L.H85 Skrevet 21. mars 2012 #6 Skrevet 21. mars 2012 Min er straks året og han har ristet på hodet med jevne mellomrom de siste 2 mnd.. han kan også dra seg i ørene, men da er han som regen trøtt.. Det gjør vesla her også, er jo så søte når de gjør det Tror jeg skal begynne å dra meg litt i ørene når jeg er trøtt
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 21. mars 2012 #7 Skrevet 21. mars 2012 Småen her har gjort det siden hun var rundt 7 mnd. Begynte med det når hun holdt på å sovne, så nesten ut som om hun falt i søvn, for hun rullet med øynene også. Hs sa at babyer som har lagt i vugger ofte gjør det, men småen vår har ikke lagt i vugge da Hun ristet senere på dagtid, og det ser faktisk ut som om hun danser for hun har gradvis begynt å bevege skuldrene og overkroppen også, hehe.. Nå er hun 11 mnd, og når jeg nikker ja for å lære hun det også, så gjør hun bare det som hun pleier. Her sitter vi rundt spisebordet og nikker med andre ord, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå