Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere opplevd å få en svaaaak strek på a1 sine tester som er kjøpt på apoteket, men allikevell ikke vært gravid? Tok en test i går ettermiddag som var helt blenda hvit. Da var det sikkert bare en time siden jeg hadde vært på do sist. Tok samme type test i dag, og nå er det en svaak test. Ser den gjennom vinduet så vidt, og hvis jeg åpner testen ser jeg den litt sterkere. åå disse håpene som gjør meg gal... Har vært prøver på nummer 3 nå i over ett år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at det er veeeldig tidlig og at det derfor er en veldig svak strek? Jeg tok en test fra billigstrimler for 2 dager siden som var så svak at bare jeg så den, knapt nok. Neste dag var den litt sterkere, og i dag var den enda sterkere.. men hvis jeg går ut å ser på den nå, så er det fortsatt bare jeg som kan skimte noe.. (Samboeren min trodde jeg var gal :P ).. Lykke til, håper det klaffer for dere snart :)

Skrevet

Ja det er tidlig, IKM på søndag så jeg må ut og kjøpe nye tester i dag for å sjekke. Gratulerer til deg forresten, så at du hadde fått GRAVID på digital test i dag.

Skrevet

Tusen takk, håper du får en sånn test du også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...