Gå til innhold

Kjenner tålmodigheten begynner å ta slutt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin om 2 dager, men det ser ikke ut til å skje noe enda. Hvordan holder dere andre ut denne siste ventetida? Orker jo knapt å gå på butikken i 5 min før bekkenet og ryggen krangler og alt er tungt.. det er tungt å ta en dusj eller henge opp en klesvask, hente i barnehagen.. ja alt er tungt. Livet blir liksom satt på vent til noe skjer.

Bekymrer meg også for hvor stor ungen kommer til å bli siden jeg får store barn..

Jaja, har gått gravid i 9 mnd så da må jeg vel tåle noen dager til. Rart hvordan tålmodigheten plutselig tar slutt når en er sååå nær målet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeelt enig. Akkurat som jeg skulle sagt det selv....

Skrevet

Og da er jeg på vei til føden, har hatt rier siden kl 7-halv 8.. jaja, hvem hadde trodd ting skulle snu så fort?! :)

Skrevet

Føler det på akkurat samme måte. Lunta blir liksom kortere og kortere jo nærmere terminen en kommer. Bekkenet streiker, er tung og føler meg klossete og jenta er liksom ikke meg. Kjekt at det skjedde noe hos deg, lykke til og gleder meg til jeg kan si det samme :-).

Skrevet

Føler det på akkurat samme måte. Lunta blir liksom kortere og kortere jo nærmere terminen en kommer. Bekkenet streiker, er tung og føler meg klossete og jenta er liksom ikke meg. Kjekt at det skjedde noe hos deg, lykke til og gleder meg til jeg kan si det samme :-).

Ha! Hvis dette stemmer, er jeg veeeldig nær en fødsel altså! Har jo knapt lunte igjen her, så kort er den for tiden!! Klossete er jeg også - alt går jo i gulvet og jeg gjør ting i en veldig rotete rekkefølge. Kroppen min kjenner jeg ikke igjen og jeg er ikke på lag med den kan vi vel si.,....nei dette lover bra om det er veldig rett før fødsel tegn ;) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...