Gå til innhold

Verste serien fra dere var barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He, he, Brødrene Dal-episoden med det spøkelseshuset eller hva det nå var, var kjempeskummelt, ja... Tror ikke jeg har sett det igjen i voksen alder engang;-)

Ellers var Sesam Stasjon ganske kjedelig, men på den tiden var jeg nok uansett litt over målgruppen i alder.

Shagma fikk jeg heller aldri sansen for - forferdelig kjedelig! Mannen min, derimot, elsket den serien.

Noen som husker "Barna fra Ulenbusch" (eller noe sånt), forresten? Husker ingenting av det utenom kjenningsmelodien, men mener jeg likte den godt.

Skrevet

Var livredd brødrene dal, gjemte meg bak en stol, men klarte ikke forlate, så var nok litt nysgjerrig også. Og den lyden og tonen på stemmen på slutten var dritskummel.

Skrevet

Gobok :P ingenserie, men likevel,skummelt og bare gråt når det skulle være på tv.

Redda joppe var fælt.

Egentlig det meste. som gjekk på 80 og tidlig 90 tallet.

hva var gobok?
Skrevet

God bok, Der Minken fossheim satt og las.

Grøss.

Gjest gry1986
Skrevet

redda joppe husker jeg at jeg iriterte meg over åårrr.

pompel og pilt er de så vidt jeg husker, så vet ikke om det var skummelt.

hatet stinky i mummitrollet, hadde mareritt om han når jeg hadde feber.

noe av det de sendte på midt i smørøyet en gang om mobbing skremte meg såg aldri det igjenn...

Gjest Filifjonka
Skrevet

Pompel og Pilt var utrolig skummelt, og det fylte jo hele barndommen min. Selv om jeg i ettertid har funnet ut at det bare var fem(!) små episoder på et kvarter hver. Men fyttigrisen, det var skummelt.

Det kjedeligste var Finn Carling, "I et hus, i en hage". Han skulle lese fra sine egne bøker om barndommen sin. Det mest langtekkelige barneprogram ever.

Skrevet

Var redd for karius og baktus, det var en gang et menneske og en tegnefilm som handlet om hvor ille jorden kommer til å bli i fremtiden, husker ikke helt hva den het.

Skrevet

Huset med det rare i og portveien 2. Gud så kjedelig. Når jeg så Emil å faren ropte EMIIIIL løp jeg å gjemte meg under bordet

Skrevet

Var oppe sent en kveld for vi hadde familie på besøk, og da gikk "Tsarens kurer". Og akkurat den episoden var det de skulle blinde helten med en glødende jernstang..... DET husker jeg, for jeg var egentlig altfor liten til å se slikt. Husker ikke hvor gammel jeg var, men liten var jeg.

Ellers var jeg ikke da redd noe fra barne-TV, for det var jo bare barne-TV, det. Hvertfall ikke Pompel og Pilt som flere nevner her ;) Beste scenen der, var da de skulle passe Vaktmester Gorgons unge. Og han spiste og spiste, og Pompel og pilt ble het svette av å hente og å lage mat til matvraket. "MERE MAT, MERE MAT!!!!" satt han å ropte :D

Jeg har vel ikke hatt så lett for å bli skremt av noe, men kanskje jeg mangler litt egen fantasi? For den er som oftest mest skremmende ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Syns Titten Tei var jævlig, har aldri likt ham. heller ikke han Teodor og sjonkel rolf heller, eller hva han het..

Majka fra verdensrommet likte jeg godt...

De fragglene syns jeg var kjedelige.

Jeg likte best "Bamse, verdens stereste bjørn" som gikk på svensk barne-tv

Så enig, Titten Tei er forferdelig og Teodor også. Ufyselige dumnaive ekle små motbydelige krek.
Gjest sug lut
Skrevet

Eksisterer det noen som likte pompel og pilt da?

JAAAA!

Skrevet

Jeg var livredd Brødrene Dal-episoden med bildet som hadde øyne som beveget seg. Grøss!

Elsket Shagma, Fraglene og en småskummel serie som het Eerie, Indiana. Vet ikke om noen andre her husker den?

http://en.wikipedia.org/wiki/Eerie,_Indiana

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, forresten, og så Finn Carling som leste høyt - "En dag...dag jeg.. og min venn... Bjart..."

Skrevet

Å herregud den absolutt verste serien jeg sÅ som barn var den pÅskeserien som het Malstrøm!!

Det var engelske skuespillere, men serien ble innspilt i Norge.

Den var ekkel den!!

Skrevet

Trollene i Fraglene var virkelig skummel!!!

Skrevet

Jeg likte visst det aller meste som nevnes her, også Pompel og Pilt (selv om det var skummelt), med unntak av finsk fjernsynsteater - det gav med nesten depresjon i en alder av 7.

Skrevet

Noen som husker "mysteriet med det levende liket"? Tror jeg så serien tre ganger, like skummel hver gang...

Han som eide Joppe var dødsirriterende, ja!

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Jeg var livred Lille My i Mummitrollet... Ellers likte ikke jeg heller den lyden på slutten av Brødrene Dal..

Så en episode ang mobbing på midt i smørøyet en gang jeg også (samme episode) Stakkars guttungen ble tissa på i garderoben, jeg gråt og gråt...

Ellers hatet jeg og søsteren min introen på x files... vi var jo langt fra gamle nok til å se på, men innimellom hendte det at vi holdt oss våkne litt for lenge, og det angra vi på da pappa og marianne satt på det i stua rett ved siden av... grøss!!

Skrevet

Jeg var visst ikke redd noe jeg..

Ikke Pompel og Pilt og ikke romlingane...

Men storebroren min var, og det fikk han høre. Hehe

Skrevet

En av seriene om Pelle Parafins Bøljeband var litt skummel, den om Audun Automat og Automatspøkelsene, tror jeg. Og kanskje den som handlet om et serum.

Brødrene Løvehjerte er egentlig en skummel og deprimerende tv-serie.

Kjenner meg igjen i dere som nevner Spektralsteinene og Malstrøm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...