Rosepus™ Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Inspirert av den tråden med de beste seriene fra dere var barn. Hvilke er de verste/skumleste? Jeg var livredd "Pompel og Pilt", og "Redda Joppe, død eller levande"... Skumle greier...Grøsser bare på tanken enda.....
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Gobok ingenserie, men likevel,skummelt og bare gråt når det skulle være på tv. Redda joppe var fælt. Egentlig det meste. som gjekk på 80 og tidlig 90 tallet.
det er berre mordi Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Verste serien? Husker ikke.. Synes å huske at finsk fjersynsteater var fast på tirsdagene - og alt annet var egentlig en stor opptur.
Himmel og hav Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Pompel og Pilt! Verste barne-TV som noe gang er lagd. Jeg får fortsatt grøsninger av "reparere, separere, dividere...". Den syretrippen de var på, de som syntes dette var flott for småunger må ha vært både vond og langvarig...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Pompel og pilt, frytelig serie. Også Emil, usj..
TøffiTrynet☠ Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 Majka frå verdsrommet... Huff... Og Pompel og Pilt var dritskummelt.
Rosepus™ Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2012 Majka frå verdsrommet... Huff... Og Pompel og Pilt var dritskummelt. Måtte google majka jeg da, kan ikke huske å ha sett den..men fytti!! når får jeg mareritt i natt...
Rosepus™ Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #10 Skrevet 20. mars 2012 Portveien 2 synes jeg var dritkjedelig. Pokker, der kom enda et skjelett fram...den giraffen i portveien 2 var jeg også livredd.... Rart jeg kom meg gjennom barndommen uten varige mèn...
min<3 Skrevet 20. mars 2012 #13 Skrevet 20. mars 2012 Jeg var visstnok livredd søppeldynga i Fragglene...og titten tei....
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #14 Skrevet 20. mars 2012 Hatet Sesam Stasjon husker jeg. Leonora Dorothea(?) lagde ofte vaffler osv. og det fristet noe helt jævlig når klokka var 18.00 og det var en time eller to siden middag. Var bare pappa som var hjem i den tiden som regel og han diska aldri opp med noe godt. Faen så søtsugen jeg var og hvor provosert jeg ble på Sesam Stasjon, hahahaha!
Papegøyeblomst Skrevet 21. mars 2012 #15 Skrevet 21. mars 2012 Syns Titten Tei var jævlig, har aldri likt ham. heller ikke han Teodor og sjonkel rolf heller, eller hva han het.. Majka fra verdensrommet likte jeg godt... De fragglene syns jeg var kjedelige. Jeg likte best "Bamse, verdens stereste bjørn" som gikk på svensk barne-tv
Iselilja Skrevet 21. mars 2012 #16 Skrevet 21. mars 2012 Jeg elsket Redda Joppe og søppeldynga i Fraglene! Syntes derimot den episoden fra Brødrene Dal og spektralstenene med det bildet med bevegelige øyne var grøsselig skummel, men også utrolig spennende og fascinerende, litt sånn hat-elsk
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #17 Skrevet 21. mars 2012 Jeg hatet "redda Joppe", for synes det var så irriterende at han gutten mistet bamsen sin over alt.... Var alltid oppgitt og sa til mamma: "Se! der mistet han Joppe i heisen mamma, åååååhh han mister Joppe heeeelte tiden!!". Kunne bli litt redd fraglene. Synes Benny i "The Julekalender" var drit skummel og ved juletider pleide de å sende "fyrstikkpiken" noe som resulterte i at jeg gråt i en time(mamma ble så sint for at de sendte sånt, he he)
little old lady hoo Skrevet 21. mars 2012 #18 Skrevet 21. mars 2012 Jeg var livredd "brødrene Dal". Når kjenningsmelodien kom måtte jeg være i god avstand. Faktisk forlot jeg huset. Hvorfor jeg ikke bare slo av tv kan jeg ikke forklare
Musemorbr / Skrevet 21. mars 2012 #19 Skrevet 21. mars 2012 De små snuttene nrk alltid sendte i jula som handlet om brannsikkerhet var ekle. Tenkte mye på at det kunne brenne om natten. Husker det som skremte meg aller mest var et enkeltstående program og ikke en serie. Det handlet om en jente som skulle på telttur med sin onkel, og så ble hun utsatt for overgrep. Det fikk lille meg på 3-4 til å bli småredd for alle menn i lang tid. Det hjalp ikke mye at jeg selv ble utsatt for noe samme sommer. Det programmet har etset seg fast i hodet mitt. Aldri om de ville sendt noe slikt i dag, men i beste barnetvtid i 1985 sendte de veldig mye rart som ikke burde ha vært vist for små barn.
Lille- MO Skrevet 21. mars 2012 #20 Skrevet 21. mars 2012 Jeg var livredd de store trollene i fraglerne...
Thunderella Skrevet 21. mars 2012 #21 Skrevet 21. mars 2012 Redda joppe var grusomt. Pompel og Pilt også. Og så var jeg livredd for Smitt og Smule i Labbetuss. Grøsser fortsatt ved tanken. Ekkelt ekkelt ekkelt!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #22 Skrevet 21. mars 2012 Redda jobbe og pompel og pilt... Synes også Hr Nilson var skummel...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #23 Skrevet 21. mars 2012 HAHA med engang jeg så denne, tenkte jeg meg det kom til å stå "Pompel og Pilt" nedover her jah
Musemorbr / Skrevet 21. mars 2012 #24 Skrevet 21. mars 2012 Eksisterer det noen som likte pompel og pilt da?
Ugress Skrevet 21. mars 2012 #25 Skrevet 21. mars 2012 Jeg var livredd "brødrene Dal". Når kjenningsmelodien kom måtte jeg være i god avstand. Faktisk forlot jeg huset. Hvorfor jeg ikke bare slo av tv kan jeg ikke forklare Hahaha! Forlot huset? Jeg taklet ikke den der lyden som kom på slutten av hver episode, syntes den var så skummel! Så hver gang jeg så på det måtte jeg slå av 5 min før det var ferdig så jeg slapp å høre den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå