Gå til innhold

Titter innom:) Og hvis noen ser noen spire her snart så rooooooooop ut;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært inne på denne siden på evigheter!! Ser vel knapt et kjent nick her he he:):)

Men nå har jeg prøvd å bli gravid i 4,5 år.... og jeg håper ikke jeg må vente så veldig mye lenger. Noen som ser en liten sjel rundt meg snart????

PS: er godt i gang med IVF.........

Er forresten født 131176

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal jeg tørre å dytte denne da tro;=)

Skrevet

Heihei:) Jeg får opp egne barn på deg. Mai kommer inn. Hvordan passer det?

Skrevet

Mai passer perfekt. Tusen tusen takk.

Skrevet

Heihei:) Jeg får opp egne barn på deg. Mai kommer inn. Hvordan passer det?

ja mai passer helt supert!!

Skrevet

Mai passer perfekt. Tusen tusen takk.

dette er da lovende snuppelura ;)

Skrevet

Ja, nå håper jeg inderlig det skal bli vår tur snart!! Leeeeeei av å vente og ha livet liksom på vent,.... ;) ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Tja, det skader ikke med en liten dytt til??? Vet ikke om det er så mange som spår her inne for tiden jeg,....

Ønsker alle en knallfin påske:):):)

• 1 måned senere...
Skrevet

Ja, nå er det mai,...:) Kan dette være mnd en spire flytter inn??

klem til dere alle!!

Skrevet

Ja, også må jeg dytte da;);)

Skrevet

Ja, er man nysgjerrig, så er man nysgjerrig:) kan jo håpe noe får inn litt gravidvibber her;);)

Snart forsøk,..

• 3 måneder senere...
Skrevet

Som tiden går dere,... Her er intet nytt. En litt roligere utgave i forhold til det å bli gravid, men ønsket og savnet etter et barn et sterkt og intenst fortsatt. Har lagt all prøving og ivf på hylla i flere med, men tenkte å brette opp ermene denne høsten. Får noen inn noe på meg så setter jeg pris på det. Råd og vink på veien tas også imot med takk. Livet er godt nå, men det blir ikke fullkomment før jeg blir mamma. Noen som ser det om ikke så aaaaalt for lenge...... 131176

Skrevet

Dytter litt jeg....... Nytt fryseforsøk rundt hjørnet...... Men jeg regner ikke med at det blir klaff, så neste plan er ivf privat i Danmark.

Kanskje vanskelig å få inne noe på meg nå, siden jeg har litt mange baller i lufta?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...