Gå til innhold

Herregud så sur jeg er!!!!!

Anbefalte innlegg

Er så møkklei av å være sur nå. Irriterer meg over alt! Huset er aldri bra nok, arbeidsfordelingen hjemme gjør meg sur. Måtte styre med handling, middagslaging og henting i barnehage, mens gubben kommer til klar middag hver dag. Ungene maser og gjør meg sur. Har lyst å spise all verdens kaker, og å ikke kunne gjøre det gjør meg sur. Liker ikke å legge på meg, det gjør meg sur. Får ikke trenet ordentlig-sur. Vært hos frisøren, feil farge-sur, feil klipp-sur. SUR SUR SUR! Og jeg klarer pokker ikke overstyre det. Har bare lyst å grave meg ned å grine!!!

Hormoner er no herk!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143920534-herregud-s%C3%A5-sur-jeg-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe, akkurat som om jeg skulle skrevet det selv! Var blid og storfornøyd her om dagen, svingte bilen inn på bensinstasjonen for å fylle på diesel, akkurat da gikk literprisen opp med 1,40 kr per liter - og jeg ble POTTE SUR OG GRINETE! I ettertid får jeg både lyst til å gråte og le av raserianfallene mine... Blir litt flau også ... Men, så blir jeg sur igjen! Jeg skulle sy gardiner her om dagen og koste meg, møtte så på en liten hindring, og ble dritsur på samboeren som bare satt der på datamaskinen, hvorfor gjorde han ikke noe nyttig??? Jeg freste løs helt til jeg innså at jeg slett ikke trengte å sy, det var noe jeg hadde hatt lyst til 10 minutter før... Hormoner ja! :)

Gjest Prinsesse x 2

Ååå, det er så godt å lese sånne innlegg! Haha! Godt å vite jeg ikke er den eneste.

Hadde en utblåsning på mannen min her om dagen. Han prøver å være tålmodig og hjelpe til så godt han kan. Men når hormonene mine herjer er det ikke så lett for han.

Er jo synd på mennene som må holde ut med oss i denne tida. Men er søren meg ikke lett for oss heller! Jeg klarer ikke styre mg bestandig. Noe slit må jo de ha i svangerskapet også, haha:)

Han avsluttet samtalen med at, det går bra jenta mi. Vi kommer oss gjennom dette, 12 uker igjen! Haha:)

Hahahha! så godt å høre at det ikke bare er jeg :) I dag er jeg blid ( inntil videre), men guri så lite som skal til!

I går etter jeg hadde sutret over at det alltid var jeg som måtte planlegge og lage middag, prøvde gubben å ta opp ukesmeny på kvelden. Men da var jo selvfølgelig DET feil, kan skjønne jeg var for sliten til å orke det!! I tillegg til dette med at sveisen jo var feil etter frisørbesøket. Klarte såvidt å styre meg fra å finne saksa og fikse det selv ;)

Vi er sjarmerende gitt!! MEN, når vi må takle alle de ufyselige kroppslige forandringene, får de ta støyten for noe :)

Annonse

Huff, jeg har også noen pottesure dager innimellom... Stakkars min kjære... Det er som om jeg ser KUN det negative med ALT noen ganger. Litt sånn tilbakefall til trass alderen..?

I går rev vi ned kjøkkenet vårt pga. vannskade, så fikk jeg ut noe aggresjon der. Får håpe det holder for noen dager :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...