Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Hei, nå tror jeg vi har kommet frem til fire navn som vi står imellom..... (det har jo forandrer seg ganske ofte, men nå er jeg og samboeren min litt enige her - phuuu det er godt det er en stund til juli - hadde aldri trodd det skulle være så vanskelig!!! ) Det må jo passe til Sofie som skal bli storesøster. Alternativene er; Sofie og Rikke Sofie og Tilde Sofie og Elise Sofie og Marie Hva synes dere??
Diddels Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Sofie og Elise Sofie og Marie Liker ikke Tilde eller Rikke... blir for nickname-ish Endret 20. mars 2012 av Fucoc
Frøken Ubesluttsom Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Sofie og Marie er fint, men også ganske likt. Slutter med ie begge to.
inimini Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Sofie og Marie var nydelig sammen:) Ellers Sofie og Elise var og fint sammen:)
sommertiara Skrevet 21. mars 2012 #8 Skrevet 21. mars 2012 Jeg synes Sofie og Marie blir alt for likt og veldig kjedelig. Ville gått for Elise eller Tilde. Liker begge de to navnene veldig godt, Tilde er minst brukt og mye mer originalt, mens Elise er et mer klassisk og "sikkert" valg. Kanskje ser dere det på henne når hun kommer hva som passer best
Ønsker3gull Skrevet 21. mars 2012 #9 Skrevet 21. mars 2012 Helt klart Sofie og Tilde:) Elise blir for likt Sofie i bokstavene, Marie litt for kjedelig, Rikke kommer på andreplass for min del her:)
Nyttårs barn Skrevet 23. mars 2012 #11 Skrevet 23. mars 2012 Rikke og Tilde er best. Grunnen er at Sofie og Marie/Elise blir likt i stavelser og bokstaver som noen andre har sagt. Alle navnene slutter dessuten på e og det gjør også at det blir litt i samme leien.
LilleBitteliten Skrevet 23. mars 2012 #12 Skrevet 23. mars 2012 Marie - Nydelig og klassisk! Elise - Yndig og flott! TIlde - Søtt og fint. Rikke - Fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå