Gå til innhold

Mensmurringer, men ingen mens..

Anbefalte innlegg

IKM var 16 mars (d.28), pleier å være regelmessig. Jeg har hatt mesnmurringer av og på siden fredag, men mensen kommer ikke. Er det noen her som har opplevd noe lignende? Jeg har i tillegg alle PMS symptomer jeg pleier å ha. Håper jo selvfølgelig på et lite frø i magen:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143920516-mensmurringer-men-ingen-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde akkurat de samme tegnene på at mens skulle komme. Pleier å få murringer rundt EL og de kommer litt av og på frem til mens kommer, og varer sikkert 1-2 dager uti før de gir seg. ømme brystvorter pleier jeg også å få uken før mens, det fikk jeg også. Så alt var "normalt". Eneste som ikke var normalt var at mensen aldri kom.

Jeg hadde alle tegn på at mens skulle komme helt til jeg var over 1 mnd på overtid. Da tok jeg en test, og jammen var den sterk positiv etter sikkert 2 sekunder.

Takk for rask respons;) Har de to siste dagene også vært plaget med hodepine.. Men er det i så fall ikke litt tidlig med alle disse symptomene? Kan det rett og slett bare være PMS symp. syns jeg hadde eggløsningslim så lenge denne perioden her..Rødmer med tanke på detaljene dere får men ;)

Endret av Annie***

Annonse

Annonse

Jeg har aldri hatt mensmurringer når jeg ventet mens, men i januar så fikk jeg det og var veldig plaget med hodepine. Mensen kom aldri så da var det fram med testen.

Husker selv at jeg var livredd for at den skulle være negativ men det kom en svak strek. og tre dager senere var de en sterk strek.

Så vet hvordan det er å bli skuffet men tenk positivt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...