Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 .. Kan jeg bare blande den med litt vann og bakepulver? Blir det muffins da?
Soon to be mum Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Jeg tror du kan følge oppskriften på pakken som den er, og bare lage muffins i stedet for kake. Kommer til å funke helt utmerket tror jeg. Bare tilpasse steketiden til muffins i stedet for kake. =)
It's all about me Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Er det Toro sin du har funnet? Hvis det er den så er den veldig smakløs, så tilsett noe ekstra smak av noe slag.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Ja det er toro sin. Står ikke noe oppskrift på muffins med den bak. Hmm kanskje litt vaniljepulver? HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Men du, disse er super gode: http://www.matoppskr...uffins-uten-egg ..og super enkle. Jeg har ikke i noen nøtter eller noe sånt da, men jeg har i vanilje ekstrakt når jeg har det i hus. De blir kjempegode. Jeg har laget de sikkert 100 ganger. I stedet for melk bruker jeg havre melk eller rismelk. Også har jeg litt lavere temp i ovnen, ca 225 i 10-12 min, men det kommer an på ovnen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå