Gå til innhold

Kan det gå sikring i en stekeovn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satte på stekeovnen i sted, så gikk sikringen. Fikset det, men nå blir ovnen bare lunken. Kan det være noe så enkelt som en sikring eller noe i ovnen som har røket?

Passer svært dårlig nå. :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, husker sikringen gikk i steikeovnen vår, men d var en gammel ovn. Sikkert 25 år gammel, vet ikke om de nyere ovnene fungerer på samme måte...

Skrevet (endret)

Hei, gubben min er hvitevarereperatør, jeg spurte han. Han sier det kan være sikring, men at det er mindre trolig da du har lunk på ovnen. Mest sannsynlig er det et av varmeelementene som har røket.

Og det var ikke uvanlig at sikringen i skapet går når et element ryker.

Endret av Rosepus™
Skrevet

Hei, gubben min er hvitevarereperatør, jeg spurte han. Han sier det kan være sikring, men at det er mindre trolig da du har lunk på ovnen. Mest sannsynlig er det et av varmeelementene som har røket.

Takk skal du ha Rosepus. Håper jeg slipper å bytte ut hele ovnen. ;-)

Skrevet

Takk skal du ha Rosepus. Håper jeg slipper å bytte ut hele ovnen. ;-)

Vær så god, surt når ting ryker! Litt forskjell i pris avhengig av merke, så du må regne med noen hundrelapper. kan gå på garantien om ovnen ikke er gammel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...