Gå til innhold

Spotting

lykke73

Anbefalte innlegg

Uff, blir så usikker nu når jeg har begynt å spotte litt, ikke mye. Vet jo at jeg skal prøve å bare slappe av og se det ann, men når man har gått igjennom mange aborter tenker man det verste med en gang... Går på progesteron tillskudd og har lest om flere som spotter pga av det, så jeg vet at jeg bare må slappe av og ta dagene som de kommer... Skal på ul på torsdag, så håper bare det går bra og at jeg får se et bankende hjerte da:-) Flere som er plaget av spotting når dere tar noe tillskudd? Det jeg tar heter Lutinus... Krysser fingrene for at dette skal gå bra!!

Fortsetter under...

Ja hallo, da har æ vært på sykehuset og på ul... Men, det var for tidlig til å kunne se noen hjerteaktivitet ennu, er 6+2-3 i dag... Kjempekjedelig å ha brukt hele dagen på å komme meg til sykehuset, og så kommer jeg for tidlig.. Det ho kunne se var alt ok, men ble ikke så beroliget akkurat.. Spottingen var antagelig fra tabelettene - det var ikke mye. Ho anbefalte meg til ikke å tenke på at jeg var gravid, ikke stresse og ta det med ro... Har fått ny ul om 4 uker. Så det er bare å krysse fingrene at den lille spiren som ligger i magen klorer seg fast og vokser seg stor og sterk:-)

Ja syns også det er ei god stund til. Likte ikke måten den gynekologen behandlet meg på, følte det var jeg som hadde sagt at jeg skulle være der i uke 6. Men det var jo en jeg pratet med!! Spurte også om ikke jeg kunne få ta en blodprøve slik at jeg kunne bli litt mer beroliget om at det var noe som vokste der, men det avviste ho blankt. Om ikke det var et godt bevis det vi så på skjermen.... Ja, ja får bare smøre meg med tolmodighet og vente, føler den spottingen ikke stopper opp, men ho mente det var fra tabelettene og slimhinna - så må jo bare stole på det. Jeg måtte i hvert fall ikke stoppe på tabelettene....

Takk for gode lykkeønskninger Celcius73:-)

Annonse

Vet ikke hvordan dette blir å ende:-( Var å tok blodprøve i dag, det har tatt seg litt opp de siste dagene, har en del murringer i magen og ryggen, så er spent på hva blodprøvene blir å si. Er sykemeldt nu og prøver å ta det med ro, men det er ikke lett. Regner egentlig ikke med nu lenger at det blir å gå bra, må bare smøre meg med tolmodighet og vente å se...

Håper alt går bra med deg Lykke! Sender deg varme tanker og krysser fingre og tær.

Takk skal du og dere andre ha, men tror ikke det går min vei denne gangen heller:-( Får svar i dag på blodprøvene, men de hadde de ennu ikke klar, kjenner at det er nervepirrende å gå å vente, blir litt sur på de søte små jeg har og det er ikke bra... Enten håper jeg at det stopper helt opp med blødningene eller at alt kommer ut og jeg blir ferdig med dette... Det er utrolig tungt å gå å ingenting vet hva som skjer inne magen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...