Gå til innhold

Delt hundeomsorg.

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen..

Jeg legger ikke ut dette innlegget for å syte, men for gode råd!!!!

Nå har det seg sånn at kjæresten min har delt hundeomsorg med sin ekskjæreste.... Noe jeg missliker veldig sterkt pga ting hun har sagt om meg og min familie uten å kjenne oss..

Det var kjæresten min som betalte for hunden, men hun mener det er fortsatt kun hennes, og at hunden bor hos hun, når hun sier sånn blir jo selvfølgelig kjæresten min lei seg og jeg fly forbanna!!!!

Men ikke nok med det, når kjæresten min først har hunden, så sender hun meld 1-2 dager etter henting og spør hvordan det går, hvor han er, etc..

Og hun har spurt han om hjelp til ting osv, og hun har ny kjæreste, så hvorfor spør hun ikke han om hjelp i stedet?

Jeg føler at hun egentlig vil ha han tilbake, pga måte hun skriver til han osv..

Noe ikke kjæresten skjønner, han er så blid, go og alt mot hun, noe jeg ikke er komfertabel med, han er veldig sjalu, spør hver dag om noen gutter har skrevet til meg, osv.. Så jeg må jo få lov å reagere jeg også???

Og nå skal jo vi ha barn sammen, jeg syntes hele opplegget er rart, at vi skal ha barn, han deler en hund med eksen sin, som han ser hver søndag...

Og sånn skal det være for resten av livet, hva vil ungen våres si når den begynner å skjønne og snakke??

Nå ble det vel litt mye her, men jeg er så frustrert og aner ikke hva jeg skal gjøre.. :(:(

Håper på masse gode råd og svar!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143920447-delt-hundeomsorg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...