perl1 Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Har kjøpt meg en brukt stokke tripp trapp og trodde at jeg kunne kjøpe det nye bøylesystemet som er kommet ut. Skjønner nå at det ikke går og lurer derfor på om det er noen som har skinnreima som hører til bøylen å selge til meg. Hun jeg kjøpte stolen hos sier at det ikke fulgte med reim når de kjøpte den. Er det noen som har å selge til meg??
verpesyk81 og lillesnusk Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har en sånn gammel tripp trapp med bøyle og reim. Men den blir desverre brukt selv. Meeeen, jeg har endel skinnrester så jeg kan godt sy en til deg om du vil betale for det? Send med en melding hvis du er interessert )
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Om du ikke får tak i så lagde onkelen min bøyle og reim selv. Send meg en pm om det ikke ordner seg så kan jeg høre hvordan han gjorde det.
uhhuhher Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Hvis du har bøylen, så selges reimene løst. Ganske sikker på at det var Babyshop jeg så dem på nettopp. Jeg kjøpte min på Babymagasinet i Oslo i fjor. Ta deg en ringerunde til noe butikker der de selger tripptrappen.
Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 Babyshop har jeg funnet dette hos:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå