Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt avbrutt på avbrutt i år. Hele 3 ganger faktisk! Siste gangen pga at ingen av dei 3 egga overlevde opptining!

Så har jeg snakket med legen min på st.olavs og han mener det er bare å fortsette. Jeg kunne fått utredning for habituell abort men han mente at det er ikke nødvendig. Jo mere man leter, jo mere man finner sa han. Man kan altid finne noe, men om det har noe for ass.befruktning å si, er det ikke sagt.

Så da har jeg bestemt meg for det siste ferksforsøket. Men så er det spørsmålet: skal jeg kombinere det med kretas tur eller vente med det over sommerferien?

Er det noen som reagerer veldig på sprayen og som MåTTE gå i 8 uker på den og som har gjort det i syden, i varmere temperaturer? Kan jo være en fordel å ikke være på jobb kanskje og å slappe av.

Hva er dokkes sin erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143920406-ta-sprayenspr%C3%B8yter-i-syden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har ikke vært i syden mens jeg har gått på sprøyter og spray, men har vært utenlands. Det har vært greit. Ingen problem med å kombinere det. Skal faktisk ut å reise igjen og denne gangen til varmere strøk. Går på spray og sprøyter nå, så det vil jeg også gjøre mens jeg er ute og reiser. Tror det kan være heldig også for da får jeg sol, koble litt av og gjøre noe annet enn ellers. Gjør det du føler er riktig og ikke tenk for mye på det. Lykke til!

Takk for svaret! Jeg tror nok jeg skal satse på det hvis uttaket/ul ikke skal krasje med ferieuken vår. Skal snakke med sykepleieren i morga. Det går jo an å gå ei uke ekstra på sprayen sikkert...tenker jeg... Og man veit jo ikke enda når mensen skal komme. Men er som regel ganske så punktlig. Etter mine regninger ul og uttaket blir akkurat i den uken vi skal være på kreta :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...