prøver1991 Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Jeg er nå 39+5 og formen min er faktisk utrolig bra, Legen min sa til meg på kontroll igår, at hu var så utrolig overrasket at jeg var så god form siden det er så kort tid til termin. så derfor er jeg redd for at jeg går langt over terminen
mamma snart til 3:) Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 38+ 5 her. Formen er helt ok. Foruten at jeg har ligget m innfluensa en uke,. Har masse Modnings rier og 0 energi. Men no er denne graviditeten over snart, å d blir min siste;)
prøver1991 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2012 Hvordan kjennes det forresten med modningsrier? tror nemlig ikke jeg har hatt slike enda :S
mamma snart til 3:) Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Modnings rier e som rier.. Bare att dem blir ikke kraftigere.. Men e ille nikk når d står på. I alle fall disse. Har holdt på no i 14 dager så No e jeg lei av dem;) he he.
prøver1991 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2012 jeg er førstegangsfødene, så vet ikke engang hvordan rier kjennes. men vet hva kynnere er siden jeg har hatt dette siden uke 16. vil det si at det er kynnere som gjør litt vondt?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 er 6 dager over termin og formen er ekkelt god... var på shopping, kafe besøk og bowling i går, bynnte å bli litt lei av å bare slappe av hele tiden... mye kynnere og nedpress, men ellers ingen vondter:p overtidskontroll i morgen, så håper å få vite hva som evt er planen de neste dagene
turbooglykkelig Skrevet 20. mars 2012 #7 Skrevet 20. mars 2012 Har 3 uker til termin og har hatt masse rier siden lørdag. Var inne på føden med sterke rier lørdag kveld/natt, men etter 5-6 timer ga det seg... Nå er magen stram og anspent, sunket litt ned i bekkenet og jeg føler meg stinn og ubevegelig... Han kommer i seteleie, så jeg vil så gjerne bare få ham ut nå... Har "trøsteshoppet" en Mountain Buggy i dag, så hvis han ikke kommer snart kan dette fort bli dyrt...
Småtrollmamma Skrevet 20. mars 2012 #8 Skrevet 20. mars 2012 Her er jeg kun 34 + 5 på vei men formen har vært elendig de siste dagene. Er kvalm, har mye sure oppstøt, hodepine bak øynene og i pannen. Var på kontroll i går hos legen og han ble overassket over at det var veldig liten plass igjen i magen :-/ så alle bevegelser babyen gjør er ubehagelig og fører til kvalmegys. Hun har festet seg selv om jeg er 2 gangs, men jeg har håp om at hun skal synke enda litt lenger ned i bekkenet innen kort tid sånn at jeg får mer luft .
mamma snart til 3:) Skrevet 20. mars 2012 #9 Skrevet 20. mars 2012 Ja det er jo kynnere på sett å vis. Til meg får jeg skikkelig mens smerter fram å bak i korsryggen.. Ikke behagelig:/
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 20. mars 2012 #10 Skrevet 20. mars 2012 29+2 i dag og formen er egentlig fortsatt ganske så bra Litt bekken-vondt, mye halsbrann og litt trøttere enn ellers, men utenom det er alt strålende her
Nurkfrid Skrevet 21. mars 2012 #11 Skrevet 21. mars 2012 41+1 i dag og mye smerter nederst i magen. Ellers helt greit. Litt lite energi de siste to-tre dagene. Har vært hos frisør, gjort ukeshandel, bakt kake. Vet ikke helt hva annet jeg skal finne på nå. Overtidskontroll på fredag da.
KonTiki Skrevet 21. mars 2012 #12 Skrevet 21. mars 2012 Er 34 + 5 og er i kjempeform. Har ligget med influensa i 3 uker, men er blitt frisk nå *lettelse* Har endel smerter i lysk og skambenet og jeg føler meg tjukk ;-) Men det skal vel være slik. Venter bare på at permisjonen skal begynne, kun 2,5 uker igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå