Gå til innhold

Hormonene bare strømmer på..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hele svangerskapet mitt har jeg hatt masse hormoner, grått nesten hver dag, men idag tok alltså "kaka" ..

grein og grein gjennom hele episode 17 av Frustrerte Fruer (episode som ikke har kommet på tv enda)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg så siste episode av frustrete fruer i går .. gråt jo som en idiot jeg også .. ikke så rart når noens mann dør.. tenkte på om det hadde skjed min mann før jeg la meg og var så trist ;(

begynner å bi lei av hormonene selv ... blir lei og irritert av altt ;(

Skrevet

jeg så siste episode av frustrete fruer i går .. gråt jo som en idiot jeg også .. ikke så rart når noens mann dør.. tenkte på om det hadde skjed min mann før jeg la meg og var så trist ;(

begynner å bi lei av hormonene selv ... blir lei og irritert av altt ;(

ja, slikt er det hos meg også, synes veldig synd i mannen min som må se meg i forskjellig humør hele tiden :P

Skrevet

Hormonell her oxo... Snart over nå:) 10 dager til termin!

Skrevet

Jeg har nesten ikke hatt noen utbrudd som følge av hormoner jeg faktisk. Veldig lite vil jeg påstå. Klarer ikke se noen gråte på tv, da gråter jeg også. Men utenom det så har det vært lite.

Fikk full panikk da jeg skulle til jordmor og snakke om fødsel eneste... da rant jo tårene som en foss. En smule fødselsangst ja. Håper det hjelper med samtale på sykehuset.. :)

Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen her.... Noen ganger skjønner jeg jo ikke hvorfor jeg gråter engang! Og ikke vet jeg åssen jeg skal stoppe det heller....

Skrevet

Har fått noen rare blikk fra samboerne her ja. Helt plutselig utav det blå så triller tårene og jeg braser ut i gråt før jeg plutselig legger ut i ett hysterisk latteranfall! ;-/ Han kan ikke annet enn å riste på hode vente til det er over og le av hele greiene ;-p

Skrevet

den episoden var jo trist. måtte få masse kos av kjærste etterpå for var så veldig fælt =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...