Gå til innhold

Søskenvogner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er usikker på om jeg trenger det, men har småkikket litt allikevel.

Lillemann her blir 2 år rett etter fødsel, og han er vel ikke så ivrig i å sitte i vogn heller...hihi

Har sett på Carena sin, hvor du kan kjøpe til en hardbag for en billig penge:)Selges på Barnas Hus,Babycare...Bare Barn også tror jeg:)

Jeg tror vi kommer til å kjøpe på finn.. har sett på brio søskenvogn.. også kjøpe en softbag.. Vi har jo en finfin Simo som skal brukes da det bare er ene ungen som trenger vogn, andre er jo i bhg.. men da begge skal sitte i vogn tror jeg den brio vogna er et godt alternativ.. ser god ut på litt ulent terreng som det er her..

skulle aller helst ha kjøpt en sånn hvor de sitter over hverandre, men synes de er så dyre, og har ikke lyst å bruke så mye penger på vogn.

Sitter å med det dilemmaet, problemet er å finne en som har det jeg ønsker å som ikke koster flesk, da jeg allerede har to simo duovogner, og lillefrøet kommer til å bruke duovogna kjøpt i 2011 for det meste, trenger søskenvogn da storesøster er 17 mnd når frøet kommer.

Jeg tenker å kjøpe babyjogger city select. Helt genialt at det kan bli en singelvogn,og muligheten til å ha barna vendt alle mulige veier:) Men har ikke vert å testet den enda,så kan ikke anbefale den heelt enda ;) Men ettersom jeg har googlet så har folk vert superfornøyd med den:)

Annonse

Gjest Prinsesse x 2

Takk for tips!

Har forresten også sett på Brio si vogn. Ikke er de så veldig dyr heller. Jenta her er 26 mnd når lillesøster blir født. Var også usikker på om jeg trengte vogn, men er så glad i å gå tur så da må hu jo få være med når hu ikke er i bhg. Trenger en som er fin å gå i i ullent terreng. Ikke er så tung, og ikke så bred. Eneste med den er vel at den ikke kan snus begge veier?

Jeg har kjøpt TFK vognen fra Tyskland (kiddies24.de). Etter norsk moms er lagt til (ingen toll på barnevogner) så koster den en plass mellom 6200-6500. Siden førstemann er 20 mnd når babyen kommer så regner jeg med å bruke den ca et år også selge den på Finn rett etterpå. Hvis man ser hva folk skal ha for gamle slitte søskenvogner på Finn så vil jeg ikke tro at jeg taper for mange lapper....

Jeg blir snart gal;)

er på utkikk etter en søskenvogn men det er jo et hav der ute av vogner. Hvor skal jeg begynne å lete, hva har dere å anbefale?

Noen andre som sliter:)

Har sett på alt av søskenvogner.Mitt krieterie var to separate kalesjer,gode store luftdekk,babydel mot meg,

Ville ikke legge så mye penger i vogn siden den ikke skal brukes så lenge storebror er 2.Datt over Carena doubleswing til 2990, det samme de selges for brukt på finn.no.Vet ikke om du bor i oslo,men de hadde to igjen i går på en butikk jeg ikke husker navnet på ,ligger på grønland i smalgangen.evn kan den bestilles fra sverige til 3750+190 i frakt se annonse på finn.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...