Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Den siste uken har jeg fått utrolig vondt i "beinet" i underlivet, får vondt hver gang jeg skal gå, stå eller begeve meg i senga. jeg har hatt bekkenløsning siden uke 12 og vet hvor smertene befinner seg. men tror ikke dette har noe med det å gjøre. jeg er 39+5 og ville tro at bekkenet ble "stabilisert" når babyen ligger med hodet nede, at smertene ville gå bort..
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Bekkenet er delt inn i tre deler. Det beinet i underlivet er symfysen. Noen har smerter i baken når de har bekkenløsning, andre kjenner det best nedover en fot, mens det hos noen sitter i dette beinet. Det er rett og slett en annen type bekkenløsning! Vær forsiktig med å spre beina, hold de samlet så godt som mulig. Du har så liten tid igjen før fødsel at det sikkert ikke er mye å gjøre, men ta det opp med jordmor, for det kan være lurt å finne de beste fødestillingene til denne typen bekkenløsning. Lykke til
Leirha Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har smerter der, og på meg er det symfyseløsning. Utrolig smertefult.
mamma snart til 3:) Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Har også hatt mine smerter der fram å enig med deg. Er helt forferdelig vondt:/ bekkenløsning . Ble ikke bedre når lille venn sank ned:/
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 21. mars 2012 #5 Skrevet 21. mars 2012 Symfyseløsning ja Tips: Gå med korte steg Sett deg sidelengs inn i bil og vri beina samlet etter deg. (Bruk magemuskler) Gjør det samme i sengen. Sett deg ned og vri beina samlet opp i sengen. Også når du snur deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå