010808 og 200312 Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Termindatoen har kommet!! Gått lenge og ventet på den og plutselig er den her, ingen tegn på at noe stort skal skje enda, men det har jeg vært forberedt på siden jeg gikk 4 dager over med nr 1. Når datoen endelig er her er jeg veldig rolig og stresser ikke med at noe må skje heldigvis.. Tror alle rundt meg er mer utålmodige enn meg, nå har de begynt å mase i bhg om at det må skje noe snart.. kjenner hodet har kommet seg lengre ned i bekkenet, for nå er det vondt å gå så og si hele tiden.. Satser på at ting plutselig skjer for nå er storesøster veldig klar for å få kose med babyen!!
Leirha Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 ÅÅÅ spennende! HÅper det skjer snart, for din del, ikke alle andre massekopper sin del. Jeg gikk 4 dager over termin med første og 11 dager over termin med andremann. SÅ jeg venter ikke noe før etter termin ihvertfall.
LMWK Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Hei Du har termin idag du også ser jeg, det har jeg å! å her er det heller ingen tegn på at noe skal skje med det første... litt frustrert og veldig utålmodig! Dette er førstmann hos meg, og jeg er såå spent på og møte lille i magen Har liksom hele tiden tenkt at jeg ikke kommer til å gå over, men nå sitter jeg her da og ingen tegn til fødsel enda... Har mye plager og ondter, så ser virkelig frem til å få baby ut nå... håper bare ikke det er mange dagene igjen! Kjenner meg godt igjen med at folk maser, er veldig lei av tlf og mld om det har skjedd noe eller skjer noe snart for folk er lei av å vente... ja, hva tror du jeg er da.. hehe ønsker deg masse lykke til med fødsel, og jeg beundrer deg for tålmodigheten din Håper for oss begge at det skjer noe snart
010808 og 200312 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2012 Kan godt skjønne du er klar for å møte babyen siden det er nr en ja!! Har vel ikke gått en eneste dag uten at en sms tikker inn, familien vår får vite det når noe skjer, men virker ikke som om de tror på det... masse lykke til til dere begge, er forhåpentligvis ikke lenge igjen!
Nurkfrid Skrevet 21. mars 2012 #5 Skrevet 21. mars 2012 Gled dere over de som følger spent med. Syns det er verre når ingen tar kontakt eller viser interesse.
010808 og 200312 Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2012 Selvfølgelig kjekt at de viser interesse, men til en viss grad.... Har like lyst til å møte babyen vi gravide som de som "maser"
LMWK Skrevet 21. mars 2012 #7 Skrevet 21. mars 2012 Er absolutt ikke noe med at vi ikke gleder oss over at folk bryr seg, det er veldig hyggelig! Men til en viss grad. Er ikke veldig gøy når folk maser og maser flere ganger om dagen, og får det til å føles helt forferdelig at den ungen ikke bare kan komme! Når man går og venter og er spent selv, går tiden sakte nok. Man prøver å tenke på andre ting for å få tiden til å gå, og det er ikke så lett når alle andre vil ha den babyen ut! Og når man i tillegg har et litt tungt og slitsomt svangerskap hvor man prøver å være positiv og ha tankene på andre ting, så gjør ikke det saken noe bedre. Alt med måte sier jeg:-) men er ikke det at man ikke setter pris på at folk bryr seg, for det gjør jeg absolutt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå