Gå til innhold

Positive tester etter SA for en måned siden, tør vi juble nå?...

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg hadde en SA for en måned siden, men det ser ut som jeg kan være gravid igjen allerede :o !! Etter negativ test en uke etter siste blødningsdag i SA'en, fikk jeg to-tre positive tester i helga (tre uker siden siste blødningsdag), og dro derfor til legen for å måle HCG, redd for falsk negativ den dagen jeg fikk det, og dertil "rester" av HCG nå. Jeg fikk målt HCG til 25 på siste blødningsdag, uken før den negative testen. I går var jeg hos legen og målte på nytt, og den var 190 :D Det mååå jo være en ny graviditet da, sant? Skal tilbake og måle igjen for å se om det stiger videre. Jeg håper så inderlig det! Aner ikke når jeg har hatt EL etter SA'en, men at jeg er i begynnelsen av uke 4 er nok rimelig.

Gudameg....dette er nesten litt for spennende!

Kryss fingre for meg, søte snille damer! Jeg vil så gjerne at dette skal gå bra! :)

Endret av Wollafruen

Fortsetter under...

Det samme skjedde meg :)

Og nå er underet 1 år ;)

Når eg kom for å ta ul, forberedte han meg på at det var rester fra sa som visste positiv gravitest. Men neida!:) der var babyen :)

Lykke til!

Akkurat det samme med meg. Hadde en SA 21 februar 5+4 uker på vei. I helga hadde jeg postiv graviditetstest igjen. Vet heller ikke når jeg har hatt EL. Har tatt noen el tester men de har vært negativ så svært overrasket over positiv graviditetest i helga. Håper bare det går bra denne gangen..

Åh, sÅ herlig Å lese om solskinnshistorier! Og morsomt at vi er flere i samme bÅt. Merker at jeg bekymrer meg voldsomt :( Men jeg har samtidig trua pÅ at det skal gÅ bra denne gangen :) Det mÅ jo det! :) Har to barn fra før, og aldri hatt noen avbrutte svangerskap, sÅ jeg ble tatt veldig pÅ senga da jeg begynte Å blø sist. NÅ sjekker jeg febrilsk papiret hver gang jeg er pÅ do, og mÅ innrømme at jeg blir sÅÅÅ lei av at jeg ikke klarer Å riste av meg bekymringen! Det gÅr jo galt nÅr det gÅr galt - det fÅr man ikke gjort noe med. Det skjer jo for en grunn. Jeg vil bare slappe av og kose meg med tanken pÅ at vi skal fÅ vÅrt tredje barn!

Endret av Wollafruen

Åh, sÅ herlig Å lese om solskinnshistorier! Og morsomt at vi er flere i samme bÅt. Merker at jeg bekymrer meg voldsomt :( Men jeg har samtidig trua pÅ at det skal gÅ bra denne gangen :) Det mÅ jo det! :) Har to barn fra før, og aldri hatt noen avbrutte svangerskap, sÅ jeg ble tatt veldig pÅ senga da jeg begynte Å blø sist. NÅ sjekker jeg febrilsk papiret hver gang jeg er pÅ do, og mÅ innrømme at jeg blir sÅÅÅ lei av at jeg ikke klarer Å riste av meg bekymringen! Det gÅr jo galt nÅr det gÅr galt - det fÅr man ikke gjort noe med. Det skjer jo for en grunn. Jeg vil bare slappe av og kose meg med tanken pÅ at vi skal fÅ vÅrt tredje barn!

...jeg vet ikke hvorfor alle Å'ene ble store, har prøvd Å gjøre om, men de er like store..

Annonse

Hei! Det samme skjedde meg i førsten av februar, men nå er jeg tydeligvis 6 uker på vei og symptomene er på plass ;)

Det er jo store sjanser for å bli gravid på ny med en gang siden HCG-hormonet allerede er i kroppen, så jeg krysser fingrene for deg! Dette blir mitt første barn, så alt er veeeldig spennende! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...