Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Har dere fått noen sære matvaner ennå? Jeg har fått så dårlig matlyst at jeg ikke har lyst på noe, men sitroner lukter og smaker vanvittig godt. Sitter å lukter på sitroner og har det i vannet når jeg drikker Herlig hehe Orker ikke makrell i tomat, som jeg elsker fra før av......tar tran istendefor. Elsker smaken av tran forresten hehe Rart......
kaklemor Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Jeg elsker brød!! Jeg spiser 10 skiver( om ikke mer) om dagen! med smør og banan på! (",)
anna t Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Jeg syns alt smaker vondt, unntatt melkeprodukter. Drikkeyoghurt, sjokolademelk, vaniljeis osv. Mmm
Vinterblomst Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 blitt ganske glad i brødmat! brunost, yoghurt, kjøttkaker, appelsin. alle ting jeg ikke spiser noe særlig av ellers.For ikke å glemme salte chips i alle varianter. Hater ostepop som jeg ellers elsker :-) samt min kjæres ene parfyme, ugh..godt den er tom nå!
Gjest Østfold-80 Skrevet 21. mars 2012 #5 Skrevet 21. mars 2012 Å,jeg syntes lakris er sÅ godt nÅ! Har det pÅ nattbordet,i veska..overalt..hihi.
lillebie på`n igjen Skrevet 21. mars 2012 #6 Skrevet 21. mars 2012 Panert torsk og stekt laks med asparges...mmmmmm:D gjerne til frokost og kvelds:)
Gjest Shanti ♥ Skrevet 21. mars 2012 #8 Skrevet 21. mars 2012 Yoghurt, appelsiner, pæreis, double dip bruspulver (for unger;) ), store grønne oliven... ingen av disse tingene var jeg glad i før! Og sjokolade, som jeg spiste hver dag, har jeg ingen lyst på lenger! Pussige saker
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 22. mars 2012 #9 Skrevet 22. mars 2012 Ser vi to har dilla på mye av det samme, Shanti Jeg Må ha appelsiner, saftis, surt godteri, plommer og ellers alt som er friskt og godt. Har også lyst på ostepop, men ikke alt for salt chips.. Den verste lukta jeg kjenner er bacon (puke!), og jeg klarer heller ikke kaffelukt eller sterk stekelukt generelt. Sjokolade frister faktisk heller ikke så mye. Og har en kollega der parfymen bare lukter helt dødare.. Hadde dilla på mye av det samme i forrige svangerskap, og da ble det jente. Hmm.. hva sier magefølelsen deres?
hennipenni Skrevet 22. mars 2012 #10 Skrevet 22. mars 2012 Jeg har utrolig dilla på brødskive med baconost og toast for tiden. Spiste egentlig aldri brød før, men nå har jeg helt dilla. Ellers er det alt mulig søtt jeg har lyst på. Det beste jeg egentlig vet å spise er taco, men nå blir jeg kvalm bare jeg tenker på det rare greier
Mars78 Skrevet 22. mars 2012 #11 Skrevet 22. mars 2012 Ser vi to har dilla på mye av det samme, Shanti Jeg Må ha appelsiner, saftis, surt godteri, plommer og ellers alt som er friskt og godt. Har også lyst på ostepop, men ikke alt for salt chips.. Den verste lukta jeg kjenner er bacon (puke!), og jeg klarer heller ikke kaffelukt eller sterk stekelukt generelt. Sjokolade frister faktisk heller ikke så mye. Og har en kollega der parfymen bare lukter helt dødare.. Hadde dilla på mye av det samme i forrige svangerskap, og da ble det jente. Hmm.. hva sier magefølelsen deres? Imitt forrige svangerskap spiste jeg bare frukt og friske ting.Ikke kjøtt i det hele tatt.Fikk gutt. Nå elsker jeg sure ting.Cola,iskald vann og frukt.Magefølelsen sier jente,men det er kanskje fordi jeg har lyst på det.Blir spennende å se. Litt rart men jeg føler jente på deg
Førstegangsmini Skrevet 22. mars 2012 #12 Skrevet 22. mars 2012 Ikke en spesiell ting jeg har lyst på, men hadde en merkelig opplevelse i går. Gikk forbi en butikk med grillet kylling, det luktet så kylling, skulle egentlig bare ta noe knekkebrød til middag fordi jeg hadde dårlig tid og var veldig sulten. Klarte ikke tenke på noe annet enn den grillede kyllingen hele kvelden. I dag ble det grillet kylling, det har vi seriøst ikke hatt mer enn en gang før. Må innrømme at det ikke var så godt som det luktet, men merkelig opplevelse.
Gjest Shanti ♥ Skrevet 22. mars 2012 #13 Skrevet 22. mars 2012 Haha, vi må oppdatere denne tråden når vi vet kjønn, og se om det er noe mønster slik mytene skal ha det til Jeg har alltid tenkt at jeg kom til å få en gutt, men nå som spiren er der har jeg overhodet ingen følelse på hvilket kjønn det skulle være....
November-spire-79 Skrevet 22. mars 2012 #14 Skrevet 22. mars 2012 Herregud jeg hater brødmat. Kaster halve nista mi på jobben hver dag. Er mett leeeenge etter et måltid men er tørst,tørst,tørst Alt flytende frister. Spesielt eplejuice nam nam
Novemberjenta* Skrevet 22. mars 2012 #15 Skrevet 22. mars 2012 Hvitløk <3 kebab er det aller beste, også appelsin juice.
Grynet:) Skrevet 23. mars 2012 #17 Skrevet 23. mars 2012 Kappa maki smaker enda bedre enn det pleier. Så friskt, lett og lite fornærmede.. Hehe.. Jeg får frysninger bare jeg tenker på tomatbaserte gryter. Huff.. Og jeg bare går og venter på at bacon skal smake surt igjen. Philadelphia-ost er på full fart inn i kjøleskapet igjen også. Mild, snill smak.
Mars78 Skrevet 23. mars 2012 #18 Skrevet 23. mars 2012 Hvordan er det med drømmene deres jenter?Er det noen som drømmer om kjønnet til babyen?I mitt forrige svangerskap drømte jeg gutt hele tiden,og det ble gutt.Nå drømmer jeg,at jeg får jente og rosa klær hele tiden.Litt rart. Noen flere som drømmer om hva de har i magen??
hennipenni Skrevet 23. mars 2012 #19 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har hatt drømmer om ei lita jente med masse krøller . Men har egentlig på følelsen at det er en gutt da. Så blir spennende å se
Mars78 Skrevet 23. mars 2012 #20 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har hatt drømmer om ei lita jente med masse krøller . Men har egentlig på følelsen at det er en gutt da. Så blir spennende å se Blir spennende å se da.Jeg stoler på drømmene mine,siden det bare er sanne drømmer.Skremmende av og til,men da vet jeg hvordan jeg skal forholde meg til hva.lykke til
Pærefrø Skrevet 23. mars 2012 #21 Skrevet 23. mars 2012 Jeg drømte om kylling dagen før jeg fikk positiv test, kjente til og med lukta av den, enda jeg lå godt planta under dyna Ellers så Må jeg ha farris bris med mango og papaya drikker det hele dagen... har ikke så lyst på noe, selv om jeg var skikkelig godtemums før jeg ble gravid, så vil jeg ikke ha noe nå... da jeg gikk med de to andre så levde jeg på isvann, frukt og saftis, gikk med begge 3 første mnd på sommeren. Men nå byr frukt meg i mot, drikker farris og spiser lite.... hmmm... Har følelsen av en gutt...
Mamma til tre gullunger Skrevet 23. mars 2012 #22 Skrevet 23. mars 2012 I starten av svangerskapet, før alle symptomer... hadde jeg helt dilla på kick (lakris), nå er det beste jeg vet tomat med balsamicodressing og løk nam nam...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå