Gå til innhold

Jeg SMELTER! :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vanligvis en skikkelig frysepinn, men nå elsker jeg å slå opp verandadøra. Og stå der og kjenne den kalde lufta virvle rundt ankla. Har hatt viduet åpent på soverommet nesten hele vinteren også. Stakkars gubbe! :) Han har ihvertfall ikke savna istærne mine da! :D

Er det bare meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn i forrige svangerskap. Hadde ikke på meg genser på mange måneder, og kunne fint sette meg på verandaen en dag med 5-6 varmegrader. Ut kom verdens varmeste unge :) Lua ble tatt av etter en time, for da var han gjennomsvett. Fortsatt trenger han knapt klær på seg for å holde varmen. Denne gangen bærer jeg nok på en som er like frysepinn som sin mor... Nyt varmen mens du kan! Det blir tidsnok kaldt igjen...

Skrevet

Jeg hadde det sånn i forrige svangerskap. Hadde ikke på meg genser på mange måneder, og kunne fint sette meg på verandaen en dag med 5-6 varmegrader. Ut kom verdens varmeste unge :) Lua ble tatt av etter en time, for da var han gjennomsvett. Fortsatt trenger han knapt klær på seg for å holde varmen. Denne gangen bærer jeg nok på en som er like frysepinn som sin mor... Nyt varmen mens du kan! Det blir tidsnok kaldt igjen...

Det har jeg aldri tenkt på at det kan være en unge inni der som er varm av seg! Det skal jeg tenke på når han har kommet ut! hehe :D

Skrevet

Jeg og er kjempe varm! Tar jeg meg en dusj så er jeg så varm etterpå at jeg nesten må dusje på nytt igjen! Og kle på seg skoene og klærne gjør og at jeg behøver en dusj til! Var i syden nå når jeg var rundt 30 uker på vei og etter dette fikk jeg liksom varmen i meg. Jeg og har alltid gått og vært kald, så synes på en måte det er godt, selv om det er litt tungvindt å måtte løpe på rommet å kle på meg hver gang det kommer folk inn døra. Her hjemme går jeg bare i tights og singlett, som jeg faktisk bretter opp over magen;) hehe, lite flaterende, men dog så luftig og godt!

Skrevet (endret)

Jeg også bretter opp singletten støtt og stadig! Hehe

Det eneste som er litt slitsomt er når jeg er på besøk. Da blir jeg jo kjempevarm og føler for å flekke av meg klærne. Men jeg tror ikke egentlig dette er regnet som god folkeskikk :P

Endret av Linerlen og aprilgutten
Skrevet

Jeg er også sånn, synes det er helt fantastisk når resten av gjenger er på jobb og barnehage om dagen og jeg kan styre temperaturen, om kvelden fyres det her så jeg holder på å omkomme.. Det verste var når vi var på hyttetur med 3 andre par og de skrudde opp ovner og fyrte i ovnen for det var så koselig, jeg satt i t-shorte og svetten rant.. I forrige svangerskap reagerte jeg ikke på varme i det hele tatt, da gikk jeg rolig med gravid hele sommeren, var på Malta osv. Ut kom en unge som stortsett løper rundt i trusa fordi hun er alltid varm!

Håper ikke disse to i magen blir enda mer varmblodig siden jeg nå holder på å renne vekk..!

Skrevet

Satt akkurat og tenkte på det selv. Jeg er vanligvis en ekte frysepinn, og har hundrevis av varme koseplagg og varme sokker... ikke vært rørt på lenge. De siste dagene har jeg også gått uten jakka. Orker bare ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...