Butterfly4 Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Driver å tenker litt på navn til lille gutten i magen. Har funnet noen navn jeg synes er fine Hva synes dere om navnene, gjerne ranger de også. Felix Sebastian Gabriel Mikael Jonathan Phillip Liam Nils
Giss Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 1. Felix - et navn med glimt i øyet! 2. Gabriel - poetisk men sterkt. 3. Jonathan - vakkert og koselig.
inimini Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 1.Felix 2.Sebastian 3.Jonatan 4.Mikael 5.Gabriel
mibella Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 1. Nils - Tror nesten Nils får 1.plass hos meg altså. Ikke vært særlig fan av det, men det vokser på meg. 2. Jonathan - Ganske plain, men tror ikke jeg kan gå heelt lei av det uansett 3. Phillip - Koselig 4. Sebastian - Greit navn, med "sebbe" som opplagt kallenavn for mange (noe som ødelegger det for meg) 5. Felix - Dette vokser overraskende nok godt på meg. Koselig, selv om jeg ikke har blitt helt vant til denne "Felix og Maximilian-trenden" enda.. 6. Gabriel - Helt greit, men assosierer det litt for mye med kristendommen til at jeg liker det 7. Liam - Synes fortsatt ikke det passer på norsk.. 8. Mikael - Et navn som nok går i harryskuffen hos meg.. I hvert fall om det blir uttalt "mikal"..
*Dubsgirl* Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 1. Jonathan 2. Liam 3. Felix 4. Sebastian 5. Philip 6. Nils 7. Mikael 8. Gabriel
sommertiara Skrevet 20. mars 2012 #7 Skrevet 20. mars 2012 1. Jonathan - kjempeflott navn 2. Nils - litt kjedelig, men også koselig og ganske tøft nå til dags 3. Philip - litt lei av det, mange små som heter det, men et helt greit navn 4. Sebastian - helt ok, bare aldri vært noen favoritt for meg Resten får delt sisteplass, liker ingen av dem.
Nyttårs barn Skrevet 20. mars 2012 #8 Skrevet 20. mars 2012 Nils Philip Jonathan Felix Mikael Sebastian Gabriel Liam Er ingen stor fan av bibelnavn, og Liam synes jeg er mer passende i England/Irland
Nostalgia Skrevet 20. mars 2012 #9 Skrevet 20. mars 2012 1.Phillip Sebastian heter ene min) 2.Jonathan 3. Felix
Hubro :) Skrevet 20. mars 2012 #10 Skrevet 20. mars 2012 Syns at Gabriel, Jonathan og Phillip var de fineste navnene
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #11 Skrevet 20. mars 2012 Gabriel- fantastisk fint navn,synes det passer bra på et lite barn,ungdom,og voksen Phillip- kjempe flott navn Liam - fint men mange som har begynt å kalle sine barn det nå fortiden..vurderte Liam selv men så ble det for populært for meg akkurat i øyeblikket. Nils- minner meg om en gammel nabo og en gutt på skolen som ikke var så snill...er nok bare mine dårlige opplevelser med navnet som får det til å skurre i mine ører
idagravida Skrevet 20. mars 2012 #13 Skrevet 20. mars 2012 1. Nils - Tror nesten Nils får 1.plass hos meg altså. Ikke vært særlig fan av det, men det vokser på meg. 2. Jonathan - Ganske plain, men tror ikke jeg kan gå heelt lei av det uansett 3. Phillip - Koselig 4. Sebastian - Greit navn, med "sebbe" som opplagt kallenavn for mange (noe som ødelegger det for meg) 5. Felix - Dette vokser overraskende nok godt på meg. Koselig, selv om jeg ikke har blitt helt vant til denne "Felix og Maximilian-trenden" enda.. 6. Gabriel - Helt greit, men assosierer det litt for mye med kristendommen til at jeg liker det 7. Liam - Synes fortsatt ikke det passer på norsk.. 8. Mikael - Et navn som nok går i harryskuffen hos meg.. I hvert fall om det blir uttalt "mikal".. Enig på alle punkter! :-)
Håp! Skrevet 20. mars 2012 #15 Skrevet 20. mars 2012 Phillip (liker aller best når det skrives Filip): Passe tøft, sjarmerende navn. Ikke rart så mange velger det! Sebastian: Veldig kult. Ooog minner meg om Kamilla og Tyven <3 Jonathan: Sebastian er finere, men Jonathan klinger bra det også. Nils: Skjønt, kort og ganske kult (liker Jens bedre) Gabriel: Helt ok. Felix: Fint, men tenker litt på katt når jeg hører det. Mikael: Klinger egentlig bra, men er ikke veldig fan. Liam: Liker ikke så godt engelske navn i Norge. Men det er jo bare meg da.
Wilhemina Skrevet 24. mars 2012 #16 Skrevet 24. mars 2012 Driver å tenker litt på navn til lille gutten i magen. Har funnet noen navn jeg synes er fine Hva synes dere om navnene, gjerne ranger de også. Felix Sebastian Gabriel Mikael Jonathan Phillip Liam Nils 1.Nils 2.Jonathan 3.Mikael 4.Phillip 5.Felix 6.Sebastian 7.Gabriel 8.Liam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå