Gå til innhold

Gravid i uke 5 og allerede urolige ben...???!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :-) huff, jeg er også plaget m rastløse ben!! Er utrolig irriterende!! Denne gangen fikk jeg det natten før jeg testet positivt, og skjønte da m en gang at jeg er gravid :-) har du prøvd Magnesium?? Jeg kjøper på Helsekost en blå pakke med Bio-Magnesium og det hjelper noe... Håper du finner noe som kan hjelpe deg :-)

Jeg gikk og gikk og gikk hele graviditeten. Fot/leggmassasje med kjølende gel hjelper litt. Eller ha bena i varmt vann. Og såklart magnesium, men det tar jeg alltid uansett. Rastløse ben er PYTON! Hvis du har massasjepute eller sånn godt gammeldags ristebelte og legger det under leggene hjelper det ogsåbstort sett :)

Jeg også har hatt det i de to første svangerskapet - helt pyton!!! Løp og kjøp!!! Ev får vi prøve akupunktur ;-) men jeg er allerede bedre av Magnesiumen!!! :-) ikke alle typene Magnesium som hjalp meg, så velg Bio-Magnesium fra Helsekost først :-)

Annonse

Helt riktig, Miesol:) Jeg bruker kompresjonsstrømper klasse 2 hele tiden. Venter nr.3, så skaden er nok allerede skjedd på mine ben, men jeg trenger ikke gjøre det verre enn hva det allerede er :)

Men, om det virker for urolige ben, er jeg litt usikker på.....merker ikke noe bedring her i hvertfall. Må nok ut og handle Bio-Mag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...