Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 To måneder siden fødsel. Svetter som en gris. Regner med det er pga amminga. Spesielt ekkelt på natta, hodeputa og håret er vått. Hver gang jeg hekter poden på puppen står det damp ut av meg. Pyton å trille tur med tett jakke, da alt av klær under blir vått. Flere som sliter med dette? Tips?
magpie Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 jeg svettet også i flere mnd etter fødselen..og er egentli en skikkeli fryspinne! Aner ikke om det er noe som hjelper..jeg fant i hvert fall ikke noen kur :/ men det gikk over til slutt, da!
MoccaMocca Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Husker jeg svettet forrige gang også, men ikke så ille som nå. Må si jeg føler sympati med de som sliter med hetetokter i overgangsalderen.....
Hannah- Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Jeg hadde det også sånn, men husker ikke hvor lenge det varte. En mnd eller to etter fødsel kanskje. Passet innmari dårlig ettersom babyen krevde pupp omtrent konstant så det var vanskelig å løsrive seg lenge nok til å ta en dusj. Har ingen tips dessverre, det gikk over av seg selv.
Vimseliten Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 Her har det gått 3,5 mnd siden fødsel, og jeg svetter fremdeles, spesielt om natten. Måtta slutte å amme etter 7 uker, men svettinga stoppa uansett ikke.... Litt lei av det nå ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå