Gå til innhold

Småtrollstreff after work i Oslo?

Anbefalte innlegg

Hei! Er relativt ny her i Oslo (28 år) og har en sønn på 13 måneder. Hadde min svangerskapspermisjon (og dermed mine mammavenniner) på annet sted, og da jeg nå jobber fulltid er det litt vanskelig å finne nye venner med barn i samme alder som sønnen min... Noen flere i samme situasjon? Hadde hvert hyggelig å treffes sene ettermiddager eller helger! Hadde også vært fint med noen som er interessert i å snakke barn, men også om andre ting (som f.eks. samfunn og politikk)...!

Fortsetter under...

Hei :-) Hvor i Oslo bor du? Jeg er 30 år og har en sønn på 2,5 mnd. Litt liten i forhold til din da, men jeg har også mange av mine mammavenninner et annet sted. Jeg er fra vestlandet og det er ikke mange av mine venninner i Oslo som har barn enda. Jeg bor på Helsfyr. Er veldig interessert i å snakke om både barn og alt annet :-)

Hei! Vi er noen jenter som har truffet hverandre et par ganger etter å ha avtalt det her på forumet, det har vært veldig koselig. Men vi ønsker at flere skal bli med! Vi skal treffes på Hurlumheihuset i april en gang, dato ikke helt avklart enda. Du/dere (og alle andre) er hjertelig velkommen! Jeg starter en tråd om dette etterhvert.

Jeg er 29 år og har et barn på 18 mnd.

• 3 uker senere...

Hei :)

Vi er et samboerpar med en liten prins på 17 måneder.

Familie og venner med barn bor langt unna så vi har veldig lyst til å bli kjennt med noen andre med barn på ca samme alder :)

Vi bor på Frogner. Er veldig spontane, liker at det skjer noe og er glad i å treffe nye mennesker.

Dersom noen vil treffes en dag/ettermiddag så rop ut :D

Må bare legge til at jeg er helt ny på forumet her og har ikke satt meg helt inn i hvordan dette fungerer, om det er noe form for personlige meldinger eller om man kun kan skrive på åpene forumer.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...