Gå til innhold

Har jeg lov til å legge bekymringene litt til side??

Anbefalte innlegg

Testet positivt på graviditetstest forrige tirsdag (ett par dager etter forventet mens) og regnet meg da ut til å være 4+4. Tok en test med ukesindikator og svaret var da "gravid 2-3" noe som da kunne stemme fint. Var overlykkelig i to dager før jeg beynte å spotte blanding av friskt blod og brun utflod, Ble da kjempe redd og ringte legen. Hun trøstet meg med at dette var veldig vanlig og at det ikke var noe annet å gjøre så tidlig enn å vente noen dager å se. I løpet av helgen har spottingen avtatt, og i dag tidlig kom det først endel brun utflod på papiret ved toalettbesøk før det viser seg så og si ha stoppet. :) Beordret derfor samboeren på apoteket i dag for å kjøpe nok en graviditetstest med ukesindikator bare for å se.. og jammen sto det ikke 3+ nå noe som stemmer siden jeg i dag er 5+1. Litt symptomer har jeg også, helst på kveldstid med følelsen av å være veldig oppblåst, litt øm i brystene samt litt småkvalm i ny og ne.. Derfor må jeg bare spørre dere andre. har jeg lov til å legge litt av de vonde tankene på hylla for en liten stund? og ser det ikke foreløpig ut til å gå bra? :)

Fortsetter under...

Leser om mange som opplever litt småblødninger underveis i svangerskapet, og som det går kjempebra med :)

Håper inderlig at dette gjelder deg også..Senk skuldrene og prøv å slapp av så godt du kan, det er det beste både for deg og babyen. Dette går mest sannsynlig veldig bra!

Masse lykke til,kjære deg! :)

Tusen takk begge to. :) Jeg leser også at dette er svært vanlig men etter en SA i desember er jeg nok litt ekstra bekymret. Så om spottingen stopper nå skal jeg være såå glad. Gleder meg faktisk litt til det kommer flere symptomer. :) Og slapper av gjør jeg virkelig. Har bestemt meg for å slutte å stresse for småting og lytte til kroppen. Nå skal det hviles når den vil det.. :P

kjenner meg igjenn der jeg også. 5+3 og har spottet og småblødd litt. håper det går bra forde, er jo ganske vanlig. var ikke noe slikt da jeg skulle ha første mann.. kontroll imorgen og håper alt er i orden :)

Annonse

legen gjorde ikke så mye idag, bare kjente på magen å snakka litt. men satte meg opp på en ul imorgen bare for å sjekke at den ligger der den skal ettersom det strammer litt på ene siden av magen :P

hun mente blødningen/spottingen kommer av slimhinnene i mormunn så var ikke farlig for spiren :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...