Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Jeg prøver å lage nå, skal for første gang ha rengjøringshjelp Hvor mye tar deres per time? Og hvor mye gjør hun? Jeg vet ikke hvor detaljert jeg skal være på renholdsplanen.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Nei det har jeg ikke. Vi har muntlig avtale på hva hun skal gjøre og det funker helt fint. Bad og do: servanter, hyller, do, badekar og gulv. Støvsuge sofa og teppe. Støvsuge og vaske alle gulv. 350 kr timen. Hvitt i Oslo.
ZamZam Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Stor forskjell på om det er hvit eller svart. Er det svart så ville jeg ha gått for en muntlig avt. Er det hvitt så kan du gjerne lage et standar arbeidsomfang, men hva er vitsen? Regner med at h'n skal vaske hele huset, samt ta støv på tilgjennelige flater noe som er standard. Regner da med at dere tar søppel selv noe som også er standar i private hjem. Har du med vindusvask, vask av stolben, bordben eller avtørring av møbler 1 gang i måneden så kan det være greit å ha et arbeidsomfang. Har du ikke det så ville jeg ha holdt meg til muntlig avt.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Nei, det har vi ikke. Har muntlig avtale på hva hun skal gjøre. Hun støvsuger alle flater, tørker over flater som bort, skjenk og vinduskarmer. Vasker alle gulv. På badene skrubber hun dusj og badekar, vasker servant, doer og speil, vasker gulvet til slutt. Hver gang hun er her skal hun ta et rom spesielt godt, på dette rommet skal hun vaske lister, dører, lysbrytere osv. Hun velger selv hvilket rom hun vil ta grundig og rullerer på deg. Betaler 200 kr timen hvitt ute på bygda.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 Nei, ingen plan. Han som vasker hos oss er langt mer grundig enn jeg noensinne har vært, så å legge meg borti jobben hans kunne jeg ikke drømme om. Han vasker steder jeg aldri hadde tenkt over engang Betaler 200 kr timen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå