Gå til innhold

lønns- og trekkoppgave fra nav!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, i morgen kommer selvangivelsen, og jeg har ordnet sånn at jeg har alle papirer klare for å sjekke opplysningene. MEN, jeg har ikke fått noen lønns- og trekkoppgave fra nav. Jeg har i grunn ikke fått en eneste lønnsslipp fra nav under hele permisjonen. Er dette vanlig? kan jeg gå ut i fra at opplysningene i selvangivelsen fra nav er korrekte? det tar meg jo ikke så lang tid å regne hvor mye jeg har fått fra nav. Men kom plutselig til å tenke at det var rart jeg ikke har fått noen papirer derfra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt rart, jeg har fått lønns- og trekkoppgave. Men husker ikke om jeg har fått noen lønnsslipper... men du finner dem på nav.no hvis du har innlogging der.

Skrevet

...eller det er kanskje bare en viss tid tilbake det kom jeg på.

Skrevet

Har også fått lønns- og trekkoppgave, så du skulle nok hatt den... Får også lønnsslipper, men ikke hver måned av en eller annen grunn...

Skrevet

JEg har fått lønnslipp av nav hver mnd i hele permisjonen, fikk også lønns- og trekkoppgave i posten i januar..

så ring nav du og si at du må ha alt tilsendt så fort som mulig.. greit å ha noe å sjekke opp mot når et gjelder nav..

Skrevet

Jeg har fått alt fra arbeidsgiver...

Skrevet

Logg inn på nav heller,bruk min id koder.. Mye enklere og der finner du all informasjon du trenger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...