Supersnusken Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Uff...vesla på 9mnd har blitt veldig glad i å gnisse tenner, lyden er jo helt grusom! Virker som hun biter og gnir så hardt at jeg blir engstelig for at hun skader tennene.. Andre m babyer som gnisser..? ;-) Regner vel med at ingen har noen kur for dette..? Men hvor lenge varer det mon tro..?
Babyønske �� Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Tror alle små har en periode der de gnisser tenner. Begge mine har hvertfall gjort det og jeg leser med jevne mellomrom innlegg om det samme her inne. Her er minsta inne i en slik periode nå. Det er bare en kort periode, så gir de seg med det, så kan ikke tenke meg det gjør noe skade på tennene.
magpie Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 stemmer i med ho over det pleier nok ikke vare så lenge. Skikkeli ubehageli å høre på, ja :/
Valiana Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Ja, huff som jeg haater den lyden... Lillemor begynte i går med en ny periode med tanngnissing, etter en laang pause (gjorde det noen dager for noen måneder siden også). Håper det fort gir seg.... 11 mnd i dag Endret 20. mars 2012 av Valiana
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå