Gå til innhold

Er denne positiv?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlighet, nå dåner jeg snart.. tok jo en test i dag tidlig som var så svak at jeg knapt nok kunne skimte noe som helst.. har tenkt på dette i hele dag, og når jeg kom hjem nå i ste så tok jeg en bare for å se.. Har drukket kaffe og vann i hele dag og var bare 2 timer siden siste do-besøk, og jammen lyste det en strek mot meg, med en gang :D ! Den er mye svakere på bildet enn i virkeligheten.. trenger ikke å myse for å se streken :).. Har en CB (sånn vanlig med +) som jeg kløøør i fingrene etter å bruke, men vet ikke om jeg tør hehe...

Hva tror dere? Er denne positiv?

post-846534-0-65014100-1332178347_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ser en svak strek :) er bare å teste igjen om et par dager og se om den blir sterkere :)

Gjest AnnaMathea
Skrevet

Jeg ser streken! Har ingen erfaring med denne testtypen selv, men en strek er vel en strek:) Blir spennende dager for deg fremover!

Skrevet

Den har blitt sterkere siden i går :) da kunne kun en babysyk kvinne se antydning til strek :P.. Kommer til å teste hver morgen jeg nå :D.. Tror jeg skal spare den CB'en til i morgen tidlig :)

Skrevet

Ja kjempe spennende.. er 10 dpo i dag :).. 8 dpo var testen blendahvit, 9 dpo var det såvidt antydning, og i dag ser man den bare ved å holde den i hånden (og åpne øynene) hihi :D

Skrevet

Hurra! Jeg ser streken! Gratulerer så masse :D

Skrevet

Tusen takk :D ! Nå begynner jeg faktisk å tro at jeg er gravid.. Er så rart at den i dag tidlig var sååå svak og denne bare lyser mot meg :D.. Hvis ikke denne er positiv så skjønner jeg ingenting :)

Skrevet

Der er streken! Jeg følger med i neste episode( i morgen:-))

Tror den streken din bare blir sterkere jeg!

Skrevet

Hehehe, neste episode :P den likte jeg ;).. Skal holde dere oppdatert :) !

Skrevet

Akkurat lik min når jeg testet på IKM ;) Og den digitale viste 1-2 uker, så jeg tør å Gratulere deg :)))))

Skrevet

Så gøy :) Kjekt å høre :).. Tuuusen takk :D

Skrevet

Blir spennende å følge med:) Håper virkelig det har klaffet for deg:)

Skrevet

Fikk strek i dag også, men hverken svakere eller sterkere enn i går.. håper ikke at det er et dårlig tegn..! Men skal teste i ettermiddag også, for i går fikk jeg sterkere strek på ettermiddagen enn den om morningen :) Ha en fin dag alle sammen :)

Skrevet

hcg nivåt øker ca annenhver dag,så i morgen er den nok sterkere :)

Skrevet

Ja, det var det jeg tenkte :).. Den er kanskje ørlite sterkere enn den i går, men ikke så mye at man ser forskjell på bilde :) Krysser fingrene ;)

Skrevet

Det kan være forskjellig følsomhet på samme type tester - så ikke bekymre deg så mye. Jeg ville løpt og kjøpt en CB digital nå, jeg...

Skrevet

Tror du at den slår ut nå? 11 dpo? Har faktisk fått forskjellig styrke på strekene med samme urin :P

Skrevet

Nå har jeg kjøpt en CB digital med ukeindikator som jeg skal ta i morgen tidlig.. er sååå utålmodig, Hehe :P

Skrevet

Det har jeg gjort, men den ble negativ... men har uansett et par positive graviditetstester (billigstrimler) så får se hva den digitale viser i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...