¤mitzi¤ Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Hmmm... Er tredjegangs og burde vel egentlig vite dette nå, meeeeen d gjør jeg altså ikke... Så spørsmålet er: slimproppen er en klumpete sak som er blank/hvit?? Må den være blodig?? Har hatt mase rier i tre uker nå og tror denne slimpropp tingen gikk i morges, men er litt usikker på om d var den eller bare utflod... var ikke noe blod, men liksom en gele lignende klump, på størrelse med de gamle ti ørene... (sorry ekle detaljer...) noen som kan svare på dette??
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Min var litt aprikosfarget, og det er det jeg har hørt de fleste andre har sagt også. Men sikkert masse forskjeller fra slimpropp til slimpropp.
turbooglykkelig Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Jeg er også tredjegangs, og alt er annerledes denne gangen. Jeg som trodde jeg skulle "vite alt" Slimproppen gikk for 13 dager siden, og den var litt grårosa egentlig... Sålenge det du så i dag er helt annerledes enn det du ellers har av utflod etc, er det sikkert slimproppen. Med nr 2 mener jeg den var nesten helt blank og ikke noe blodig. Da kom jenta etter 12-14 timer!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Lurte på det samme jeg også. Når jeg var i dusjen i går kveld, så kom det en gele aktig "klump" så var det fortsatt litt igjen som hang fast som jeg kunne dra ut. Det kjente ut som at det var en buse som ikke ville ut som smatt inn igjen. (sorry detaljer) Men fikk det jo vekk etter litt om og menn... Det var blanding av lys gul og blankt utflod. og i dag har det kommet mer utflod enn vanlig. Men ifølge UL er jeg bare 35 uker på vei... Kan slimproppen gå så tidlig da? Jeg har en sønn fra før av og da var den blodakti. og gikk en uke før han kom..
kaos83 Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 Slimpropp kan være med og uten blod... Så vidt jeg har lest meg frem til er det vanligst å føde innen 7 dager etter den er gått... Men noen går en mnd.. Min slimpropp kom forgje mandag.. Og har ikke skjedd enda. Jeg er bare 34 uker på vei. Har hørt at det kan dannes en ny propp om den går ekstremt tidlig
Linerlen og pipipen Skrevet 19. mars 2012 #6 Skrevet 19. mars 2012 Litt av min kom i dag. Den var lys gulaktig og slimete. Egentlig ganske ekkel! Er 35+5 i dag, så jeg håper det ikke blir noe fødsel de neste par ukene!
¤mitzi¤ Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2012 takk for svar alle sammen her har det ikke skjedd noe ennå, unntatt av myyyyyye murriger... er 39+2 så har jo ikke noe å si om hun melder sin ankomst nå
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 20. mars 2012 #8 Skrevet 20. mars 2012 Slimproppen har vært helt blank hos meg. Var ikke i tvil om at det var den da jeg gikk med førstemann. Denne gangen gikk litt av min i uke 24, sammen med vonde kynnere.. Ble litt bekymret, men har hørt/lest at når det går så pass tidlig, så lager kroppen en ny. Og i og med at de vonde kynnerene forsvant, og jeg nå er 29+2, så tar jeg det helt med ro I mitt forrige sv skap gikk slimproppen i uke 38+, men jeg måtte settes igang 9 dager over, og mitt lille gull kom 10 dager over.. Så ikke alltid noe skjer så snart etter den er gått nei.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå