Småtrollmamma Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Var hos fastlegen min i dag på kontroll. Er 34 + 4 på vei og merker at jeg begynner å bli veldig tappet for energi. Legen humret da han skulle kjenne hvordan babyen lå...Fikk ikke plass til fingrene mellom livmor og ribbeina mine. Oi , her var der ikke mye plass igjen, sier han. Hodet er festet og jeg kan tydelig se at magen din har sunket godt ned. Jeg sliter med å få nok luft og har mye sure oppstøt og brekker meg. Konstant tørst og går i rute på do. Blodtrykket mitt var perfekt men babyens hjerteslag var mye høyere enn vanlig. Har de siste kontrollene ligget på 122 - 128, men i dag var det 158!!! Dette er mitt andre barn og jeg har KRAFTIG bekkenløsning. Jenten min ligger derfor godt nede i bekkenet allerede, men dette hjelper heller ikke på plassmangelen inni der. Hver bevegelse hun gjør kjenner jeg GODT og det er ikke behagelig. Noen som vet om det er farlig for de små og ha "plassmangel"? Har jo fortsatt noen uker igjen.... Er bekymret for at hun ikke skal ha plass til å bevege seg hvis noe kommer i klem, eventuelt navlestrengen vikler seg inn...
mamma snart til 3:) Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Hei hei. Hørtes ikke noe særlig ut nei.:/ vêr ikke jeg om det er noe farlig men vill tru att jordmor/ lege at peiling på det å ev gjør noe med det da..ikke noe artig når det blir sånn. Blir lang avslutning på svangerskapet når det blir ekstra plag:/ klem.
Småtrollmamma Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2012 Jeg glemte helt å spørre når jeg var der. Var inne hos han i kun 6 minutter så det gikk fort i svingene kan man si... Han nevnte at jeg ikke skulle gå over tiden hvertfall og helst trodde han at hun ville melde sin ankomst om 2-3 uker.....så får vel bare smøre meg med tålmodighet og prøve å slappe av....:-/
mamma snart til 3:) Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Ja må d da. Viss ikke så tar du en tlf i morgen..! Er bedre å få svar enn gå Å undre på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå